eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Usługa udzielenia Gminie Kolno długoterminowego kredytu w wysokości 400 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów Gminy Kolno w 2012r.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Kolno: Usługa udzielenia Gminie Kolno długoterminowego kredytu w wysokości 400 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów Gminy Kolno w 2012r.
Numer ogłoszenia: 358210 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolno , Kolno 33, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7163226, faks 89 7163226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-kolno.sprint.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia Gminie Kolno długoterminowego kredytu w wysokości 400 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów Gminy Kolno w 2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV i nazwy): 66.11.00.00 - 4 usługi bankowe 66.11.30.00 - 5 usługi udzielania kredytu 2. Przedmiotem zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 400 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, uruchamianego w transzach do dnia 28 grudnia 2012 roku na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego. Transze kredytu będą przekazywane na konto bankowe kredytobiorcy (Zamawiającego) tj. Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział w Biskupcu nr 14 8838 1031 2006 0300 4444 0001. Na cenę brutto oferty winny składać się: opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu kredytu bankowego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji, opłat z tytułu przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31 marca 2013 roku. Warunki spłaty kredytu: raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach i wysokościach: 31.03.2013 12 500,00 31.03.2014 12 500,00 31.03.2015 12 500,00 31.03.2016 12 500,00 31.05.2013 12 500,00 31.05.2014 12 500,00 31.05.2015 12 500,00 31.05.2016 12 500,00 30.09.2013 12 500,00 30.09.2014 12 500,00 30 .09.2015 12 500,00 30.09.2016 12 500,00 30.11.2013 12 500,00 30.11.2014 12 500,00 30.11.2015 12 500,00 30.11.2016 12 500,00 Razem 2013 50 000,00 Razem 2014 50 000,00 Razem 2015 50 000,00 Razem 2016 50 000,00 31.03.2017 12 500,00 31.03.2018 12 500,00 31.03.2019 12 500,00 31.03.2020 12 500,00 31.05.2017 12 500,00 31.05.2018 12 500,00 31.05.2019 12 500,00 31.05.2020 12 500,00 30.09.2017 12 500,00 30.09.2018 12 500,00 30 .09.2019 12 500,00 30.09.2020 12 500,00 30.11.2017 12 500,00 30.11.2018 12 500,00 30.11.2019 12 500,00 30.11.2020 12 500,00 Razem 2017 50 000,00 Razem 2018 50 000,00 Razem 2019 50 000,00 Razem 2020 50 000,00 Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, wtedy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę kredytu w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, w ciągu 7 dni roboczych po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy (Zamawiającego). W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. Możliwość rezygnacji z uruchomienia części kredytu bez dodatkowych opłat. Możliwość zmiany terminów spłaty kredytu za zgodą obu stron. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchamiania kredytu w transzach, o czym poinformuje Bank z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, na swój wniosek, możliwość przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji środków bez ponoszenia dodatkowych kosztów, przy czym zamówienie zostanie zrealizowane najpóźniej do 28.12.2012 roku. W przypadku przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji Zamawiającego środków, odsetki liczone będą od dnia faktycznego uruchomienia kredytu lub jego poszczególnych transz. Dokumenty lub informacje, jakie Zamawiający udostępnia oferentom celem wykonania procedur i ocen niezbędnych do złożenia oferty: -sprawozdania za 2011 rok oraz za I półrocze 2012 roku: Rb-NDS (o nadwyżce/deficycie), Rb-Z (o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń), Rb-N (o stanie należności), -Uchwała Nr RIO.IV-0120-373/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 01 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Kolno projekcie uchwały budżetowej na 2012 rok -Uchwała Nr RIO.IV-0120-372/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 01 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Kolno projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2012-2020, -Uchwała Rady Gminy Kolno: Nr XV/96/2011 z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Kolno na 2012 rok z załącznikami od 1 do 9, -Uchwała Rady Gminy Kolno: Nr XV/95/2011 z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kolno na lata 2012 - 2020 z załącznikami od 1 do 2, -Uchwała Rady Gminy Kolno: Nr XXIII/140/2012 z dnia 31 sierpnia 2012 r. zmieniającą uchwałę w sprawie budżetu gminy Kolno na 2012 rok z załącznikami od 1 do 4, -Uchwała Rady Gminy Kolno: Nr XXIII/39/2012 z dnia 31 sierpnia 2012 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kolno na lata 2012 - 2020 z załącznikami od 1 do 2, -Zarządzenie Nr 43/2012 Wójta Gminy Kolno z dnia 29 sierpnia 2012 w sprawie zaciągnięcia kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, -Uchwała Nr RIO.IV-0120/334/12 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 12 września 2012 r. w sprawie wydania opinii dotyczącej możliwości spłaty kredytu w kwocie 400 000,00 zł przez Gminę Kolno. Dokumenty mogą być przekazane wyłącznie w formie kopii dokumentów źródłowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania. Zabezpieczeniem kredytu: weksel In blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o dobrowolnym poddaniu się egzekucji zgodnie z prawem bankowym. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę zaproponowaną przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem okresu kredytowania powiększona o marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR - 3M na dzień 19 września 2012 roku przy założeniu uruchomienia kredytu w transzach: -200.000,00 zł dnia 20 października 2012 roku, -200.000,00 zł dnia 20 listopada 2012 roku, Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej, który będzie stanowił załącznik do oferty. Przyjmuje się kalendarz odsetkowy 365/365 dni. Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu Gminy są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bip-kolno.sprint.com.pl Przed złożeniem oferty, w razie powstania jakichkolwiek wątpliwości Wykonawcy (udzielającemu kredyt) przysługuje złożenie pisemnego zapytania o wyjaśnienie treści siwz w trybie art. 38 ust.1, 1a i 1b uPzp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie niniejszego zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 1.3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia, 1.5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 uPzp. Podstawą oceny spełniania warunków w postępowaniu będą złożone wraz z ofertą wymagane oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia. XI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Dokumenty wymagane (obowiązkowo) od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. Wraz z ofertą należy obowiązkowo złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowo - cenowy [załącznik Nr 1 do siwz], 2. Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 2 do siwz], b) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 2 do siwz], Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 2 do siwz]; Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 2 do siwz], Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 2 do siwz], Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie. 8. Projekt umowy kredytowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym wysokości kredytu oraz terminów spłaty kredytu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-kolno.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY KOLNO, 11-311 Kolno 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 12:00, miejsce: URZĄD GMINY KOLNO 11-311 KOLNO 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidział formularze, na których należy złożyć ofertę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.