eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej GórzeZadanie I - ochrona siedziby MOPS w Jeleniej Górze, przy al. Jana Pawła II 7, konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych wraz z kasjerkami na terenie Jeleniej Góry, Zadanie II - ochrona obiektu - Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Jelenia Góra: Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze: Zadanie I - ochrona siedziby MOPS w Jeleniej Górze, przy al. Jana Pawła II 7, konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych wraz z kasjerkami na terenie Jeleniej Góry, Zadanie II - ochrona obiektu - Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16.
Numer ogłoszenia: 35811 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze , al. Jana Pawła II 7, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 239 51, 75 64 785 78, faks 75 76 765 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze: Zadanie I - ochrona siedziby MOPS w Jeleniej Górze, przy al. Jana Pawła II 7, konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych wraz z kasjerkami na terenie Jeleniej Góry, Zadanie II - ochrona obiektu - Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy przedmiotu zamówienia usługę złożoną z dwóch zadań: Zadanie I 1) polegające na ochronie siedziby MOPS i mienia znajdującego się na jego terenie w godzinach, według przedstawionego harmonogramu: a) od poniedziałku do piątku w godzinach od 1530 do 730 dnia następnego - jeden pracownik ochrony na zmianie (zastrzega się możliwość zmiany przedziału godzin w przypadku zmian godzin pracy MOPS); b) w soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy - całodobowo - jeden pracownik ochrony na zmianie. 2) polegające na przewożeniu i konwojowaniu dwóch kasjerek z wartościami pieniężnymi na trasie: siedziba MOPS - Bank Millennium, pl. Niepodległości - siedziba MOPS, w okresie od poniedziałku do piątku jeden raz dziennie - wyjazd o godzinie 800 z siedziby MOPS. 3) natychmiastowej reakcji grupy interwencyjnej własnej (dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej) w razie konieczności. Zadanie II polegające na ochronie poprzez świadczenie usługi transmisji alarmów inicjowanych przez dwa odrębne systemy alarmowe zainstalowane w obiekcie - Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Kilińskiego 16. W przypadku odebrania przez Alarmowe Centrum Monitorowania stanu alarmowego z monitorowanego obiektu Wykonawca uruchomi własną grupę interwencyjną (dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej), mającą na celu szybkie dotarcie do w/w obiektu, sprawdzenie przyczyny alarmu i zabezpieczenie go w przypadku stwierdzenia śladów napadu do momentu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego lub w razie konieczności do momentu przybycia funkcjonariuszy policji. Zakres monitorowania powinien obejmować: włamanie, napad, sabotaż, usterki techniczne, test łączności, uzbrojenia, rozbrojenia. Wykonawca w ramach abonamentu wydzierżawi Zamawiającemu odpowiedni sprzęt łączności do realizacji transmisji. Harmonogram czasu pracy ochrony pierwszego systemu: a) od poniedziałku do piątku w godzinach od 1600 do 800 dnia następnego - (zastrzega się możliwość zmiany przedziału godzin w przypadku zmian godzin pracy DzDPS); b) w soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy - całodobowo. Harmonogram czasu pracy ochrony drugiego systemu: a) od poniedziałku do piątku w godzinach od 1800 do 1200 dnia następnego - (zastrzega się możliwość zmiany przedziału godzin w przypadku zmian godzin pracy DzDPS); b) w soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy - całodobowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) oświadczenie o dysponowaniu własnymi grupami interwencyjnymi, które dotrą w każdej chwili do ochranianego obiektu w maksymalnym czasie 15 minut, - w przypadku braku własnej grupy interwencyjnej należy złożyć oświadczenie podwykonawcy o spełnianiu w/w warunku, 3) koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej określonych warunkach: a) w stosunku do terminu realizacji umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) w przypadku zmiany sposobu i zakresu realizacji zamówienia, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) w stosunku do osób - wówczas, gdy nastąpiła: zmiana osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, d) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. obniży to koszty lub skróci czas realizacji zadania).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7 pok. nr 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7 pok. nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.