eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznytch terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnytm wywozem nieczystości na składowisko odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Ciechocinek: Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznytch terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnytm wywozem nieczystości na składowisko odpadów
Numer ogłoszenia: 357999 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek , ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 054 2836423.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznytch terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnytm wywozem nieczystości na składowisko odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznytch terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnytm wywozem nieczystości na składowisko odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty potwierdzające ważność oferty wynikające z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku /Dz. U. Nr 87 , poz.605 ze zmianami/. 7.1. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. 7.2. Aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. 7.3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w podatkach opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczeń prawem przewidzianych zwolnień odroczeń lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4 - 8 lub 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5.Złożenie informacji zawierającej : a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , wskazując ich wartość okres wykonania i odbiorców, ( w załączeniu referencje) , b/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , c/ liczbę przeciętnie zatrudnionych pracowników w okresie prowadzenia działalności , d/ dokument świadczący o uprawnieniach wykonywania prac na obiektach wpisanych do rejestru zabytków , (stosownie do §7 , §8 ust.3 i 4 , §9 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku) 8/ Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienionych w p-cie 7 ppkt.1 ,3 , 4 składają dokumenty wystawione w kraju w którym mają siedzibę , potwierdzające , że : a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b/ nie zalega w podatkach opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub zaświadczeń prawem przewidzianych zwolnień odroczeń lub rozłożenie na raty zaległych płatności , c/ nie orzeczono wobec wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie , d/ w zakresie wymienionym w pkt. 7 ppkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub 9 PZP, e/ dokumenty o których mowa pkt. 7 ust. 1 i 4 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , natomiast wymienione w pkt. 7 ust. 3 nie wcześniej niż trzy miesiące , f/ wykonawcy pochodzący z kraju w którym żądane dokumenty w pkt. 7 nie są wydawane zastępują je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub odpowiednim organem kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , g/ dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę , w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechocinku ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocniek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Ciechocinku ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocniek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.