eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › rozbudowa zespołu garaży o boks garażowy na samochód ratowniczo-gaśniczy OSP z zagospodarowaniem przyległego terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35787

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Karlino: rozbudowa zespołu garaży o boks garażowy na samochód ratowniczo-gaśniczy OSP z zagospodarowaniem przyległego terenu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Karlino, do kontaktów: Zdzisław Ruszkowski, Inga Domin-Cynarzewska, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 311 95 15; 094 311 95 48, fax 094 311 74 10, e-mail: inga@karlino.home.pl, pawel@karlino.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.karlino.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa zespołu garaży o boks garażowy na samochód ratowniczo-gaśniczy OSP z zagospodarowaniem przyległego terenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Karlino ul. Wigury dz. nr 242, 243/1, 243/2, 240, 244, 182. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boksu garażowego na samochód ratowniczo-gaśniczy w miejscowości Karlino z zagospodarowaniem i ogrodzeniem przyległego terenu, budową przyłącza sanitarnego i deszczowego, oraz przeniesieniem energetycznego złącza kablowego. Przedmiot zamówienia stanowi dobudowę budynku garażowego, przylegającego do istniejącego obiektu tworząc z nim jednolita całość. Garaż stanowi budynek parterowy o powierzchni użytkowej 52,3 m kw. i kubaturze 319,2 m sześc. z dachem o konstrukcji jętkowej opartej na płatwiach stropowych o kącie nachylenia połaci dachowej 45 stopni krytym dachówka ceramiczną. Wykonanie ogrodzenia z elementów metalowych wraz z bramą wjazdową, oraz zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni z kostki kamiennej . Zakres zamówienia obejmuje: - budowę boksu garażowego, - budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - przebudowę energetycznego złącza kablowego, - budowę nawierzchni z kostki kamiennej , dojścia do budynku, oraz miejsc parkingowych, - budowę ogrodzenia z elementów metalowych. - rozbiórkę pomieszczenia garażowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni ba podstawie art. 24 ust. l i 2 oraz spełniający wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ i dołączone do oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego całego przedmiotu umowy; Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej cztery roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia tj. wybudował budynki o wartości co najmniej 500.000 zł każdy, Posiadać roczne obroty za ostatnie trzy lata nie mniejsze niż 500.000 zł za każdy rok Ustanowić kierownika budowy, legitymującego wykształceniem technicznym, minimum 5 letnim stażem pracy oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie będącym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać kadrę przewidzianą do realizacji przedmiotowego zadania z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym niezbędnym da wykonywanego przedmiotowego zamówienia; Posiadać niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia tj. koparko-spycharkę, samochód samowyładowczy 5-10 t, samochód dostawczy do 0,9 t, samochód skrzyniowy, walec wibracyjny samojezdny 7,51, betoniarkę wolnospadową, Posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie powyższych warunków podlegać będą ocenie Zamawiającego dokonywane metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 .Oświadczenie, ze zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej ni2 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Polisę ubezpieczeniową potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia); 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 łat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia tj. wybudował budynki o wartości co najmniej 500.000 zł każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje od innych zamawiających); 7. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej; 8. Informacja o części zadania, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. koparko-spycharkę, samochód samowyładowczy 5-10 t, samochód dostawczy do 0,9 t, samochód skrzyniowy, walec wibracyjny samojezdny 7,51, betoniarkę wolnospadową 10. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiąząnych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( kwota 100% wartości zamówienia) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Polisę, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.home.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, pobranie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 09:15, Urząd Miasta i Gminy Karlino, ul. Plac jana Pawła II 6, pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.