eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Nosówka, Mogielnica



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35777

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Boguchwała: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Nosówka, Mogielnica Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Boguchwała, do kontaktów: Tadeusz Stecyszyn, ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, fax 017 8755209, e-mail: ug@boguchwala.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.boguchwala.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boguchwała, pokój nr 9 I piętro; www.bip.boguchwala.pl, Tadeusz Stecyszyn, Ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 178755248, fax 178755209, ug@boguchwala.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: nie dotyczy. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Nosówka, Mogielnica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Nosówka, Mogielnica - Gmina Boguchwała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości 15038 m oraz przepompownia ścieków z monitoringiem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający), 1.2 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w np. 22 ust. 1 ustawy 1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w np. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w np. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 1.6 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 1.7 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty wykazane w załączniku zostały wykonane należycie 1.8 wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 1.9 dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia - kopia uprawnień dokumentu o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 1.10 wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 1.11 dokument określający wysokość obrotów Wykonawcy za rok 2005 r 1.12 kopi polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 500000 PLN. 1.13 informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w zł., min. 500.000,00 PLN 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia 1.121.495,50 PLN (bez podatku VAT). Kanalizacja sanitarna o długości 15038 m oraz pompownia i monitoring. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 04.09.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 Warunki minimalne to: -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 5-ciu lat (lub w okresie prowadzenia działalności- jeżeli okres ten jest krótszy) zrealizował co najmniej 3 inwestycje tożsame (za roboty tożsame zamawiający uznaje roboty przy realizacji kanalizacji sanitarnej o dł. min 15 km każda) o podobnym charakterze, stopniu skomplikowania oraz wartości - odpowiadające inwestycji będącej przedmiotem zamówienia -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca dysponuje (jest właścicielem lub najemcą sprzętu) sprzętem specjalistycznym niezbędnym do wykonania zadania tj. minimum 5 koparek o pojemności łyżki 0,25-1,25 m 3 , 2 spychacze gąsienicowe, 3 samochody samowyładowcze oraz 1 szt kamera do monitorowania rurociągów i komplet igłofiltrów -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają personel niezbędny do wykonania zadania, dysponują kierownikiem budowy z doświadczeniem zawodowym (kierownik posiada uprawnienia do wykonywania zadania oraz przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. obroty firmy za rok 2005 przekraczają corocznie 500.000 PLN, wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub kredytem o wartości min. 500.000,00 PLN, posiada polisę OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 500.000,00 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie wymogów postawionych w SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń złozonych przez wykonawcę w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za wersję drukowaną SIWZ 300 PLN łącznie z podatkiem VAT w kasie Urzędu Gminy Boguchwała. W przypadku przesyłki za zaliczeniem pocztowym doliczone zostany koszty przesłania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Boguchwała, sala narad I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.