Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Oleszyce: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Oleszyce
Numer ogłoszenia: 357726 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleszyce , ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 6315010, faks 016 6315636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Oleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z obiektów z terenu Miasta i Gminy Oleszyce w ilości 76,247 Mg. tj. 5080 m2 Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Zbieranie, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Oleszyce w ilości 42,359 Mg w następujących miejscowościach: Oleszyce, Zalesie, Stare Oleszyce, Nowa Grobla, Futory, Stare Sioło W ramach prac wykonane zostaną: a) Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ułożenie na paletach i zabezpieczenie folią; b) Uporządkowanie miejsca wykonania usługi; c) Pakowanie; d) Załadunek; e) Transport odpadów niebezpiecznych z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania; f) Rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesieniem kosztów unieszkodliwiania na składowisku odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest; g) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art.236 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21). 2) Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Oleszyce w ilości , tj. 33,888 Mg w następujących miejscowościach: Oleszyce, Zalesie, Stare Oleszyce, Nowa Grobla, Futory, Stare Sioło W ramach prac wykonane zostaną: a) Demontaż; b) Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ułożenie na paletach i zabezpieczenie folią; c) Uporządkowanie miejsca wykonania usługi; d) Pakowanie; e) Załadunek; f) Transport odpadów niebezpiecznych z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania; g) Rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesieniem kosztów unieszkodliwiania na składowisku odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest; h) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art.236 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21). Przed przystąpieniem do wykonywania prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia zamiaru wykonywania tych prac właściwemu organowi, zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71, poz.649). Końcowe wynagrodzenie Wykonawcy za usuwanie wyrobów zawierających azbest ustalone zostanie na podstawie faktycznej ilości wykonanych usług i cen jednostkowych podanych w ofercie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Całkowity koszt wykonania zamówienia nie może przekroczyć łącznie kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na którą składają się: dotacja z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, środki Gminy Oleszyce ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia), jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2001 r. nr 185, poz 1243 z późń. zm) lub ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21) zezwolenia w zakresie niezbędnym wytwarzania odpadów niebezpiecznych oraz zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (dotyczy również podwykonawców w przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia), jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługę demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest o masie co najmniej 70 Mg
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w zakresie dysponowania potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w zakresie osob zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i dośwwiadczeniu, potęcjale technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczegulności przedstawi mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń; 2) zdarzeń losowych; 3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie prac objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający; 4) wystąpienia odbiegających od normy ekstremalnych - ze względu na porę roku - warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z technologią; 5) ze względu na niezależne od Wykonawcy decyzje administracyjne uniemożliwiające lub mające istotny wpływ na brak możliwości wykonywania prac objętych umową; 6) opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy, spowodowanego m.in. procedurą odwoławczą, przedłużeniem terminu związania ofertą, itp.; 7) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana taka wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1 , 37-630 Oleszyce, Pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1 , 37-630 Oleszyce, Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLESZYCE
- Poprawa cyberbepieczeństwa Gminy Oleszyce - zakup urządzeń i oprogramowania.
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Oleszyce" - rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Oleszyce.
więcej: przetargi OLESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z gospodarstw rolnych z terenu gminy Turek w latach 2024-2025
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Annopol.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rokiciny
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zbuczyn
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest, pochodzących z budynków służących do produkcji rolnej z terenu gminy Andrzejewo w 2024 r."
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.