Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Bydgoszcz: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.
Numer ogłoszenia: 357696 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782300, faks 0-52 378 28 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac polegających na utrzymaniu czystości w budynkach Skarbu Państwa: 1. Utrzymanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, a w tym: 1 zamiatanie i usuwanie nieczystości z klatek schodowych - codziennie w dni robocze, 2 wycieranie z kurzu poręczy, parapetów, gablot, skrzynek pocztowych - 1 raz w tygodniu, 3 mycie posadzki klatki schodowej i schodów - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, 4 mycie drzwi wejściowych, drzwi do piwnic - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 5 zamiatanie posadzki korytarzy piwnicznych - co najmniej 1 raz w tygodniu, 6 mycie okien w częściach wspólnych -2 razy w roku w porze wiosennej i jesiennej, 7 mycie lamperii i kloszy lamp - w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 8 omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, 9 mycie balustrad, parapetów, kaloryferów i gablot ogłoszeniowych- w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 10 sprzątanie pomieszczeń gospodarczo-technicznych - 1 raz na 2 tygodnie, 11 sprzątanie dachów wiatrołapów- 4 razy w roku, 12 przeprowadzanie deratyzacji i dezynfekcji pomieszczeń według zaleceń i na koszt Zamawiającego. 2. Utrzymanie terenów zewnętrznych, a w tym: 1 bieżąca pielęgnacja zieleni z okresowym koszeniem i usunięciem trawy oraz podlewanie: - zagospodarowane trawniki przy budynkach- koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, w okresie od miesiąca maja do września w pozostałych miesiącach w miarę potrzeb, - pozostałe tereny zielone - koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, w okresie od miesiąca kwietnia do października (w pozostałych miesiącach w miarę potrzeb, 2 usuwanie porostów z terenów utwardzonych, 3 pielęgnacja klombów kwiatowych zakup roślin do nasadzeń na koszt Zleceniodawcy, 4 skopanie ziemi wokół drzew i krzewów- 2 razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym, 5 przycinanie krzewów, 6 w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści, 7 odśnieżanie chodników, dojść do klatek schodowych i śmietników niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, 8 usuwanie gołoledzi poprzez posypanie piaskiem i solą - w miarę potrzeb także w soboty, niedziele i święta zakup piasku i soli we własnym zakresie, 9 codzienne w dni robocze sprzątanie boksu śmietnikowego i opróżnianie koszy zlokalizowanych przy wejściu do budynków, 10 wymiana piasku w piaskownicach-1 raz w roku po zakończeniu okresu zimowego zakup piasku na koszt Zleceniodawcy. 3. Pozostałe czynności: 1 wywieszanie flag przed dniami świąt i uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie- wg wskazań administratora, 2 zawiadamianie Administratora o zauważonych awariach i brakach związanych z eksploatacją budynku, 3 roznoszenie korespondencji i ogłoszeń Zleceniodawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegająca na utrzymaniu czystości w nieruchomości, trwająca nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00zł.-.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 udziału w postępowaniu , (zał. nr 3 do SIWZ). 2 Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ust 1 pkt 2 , składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Doświadczenie - wymagane dokumenty: 1 Wykaz wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonywania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok.500 w godz. od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku tel. faks 052-52-57-866.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 108 biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Toruń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inowrocław.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chełmno, Grupa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łask.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gałków Mały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Regny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kutno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leźnica Wielka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Zakup wraz z dostawą spektrofotometrycznych czytników mikropłytek
- 42/PA/2024 Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Jagiellońskiej 38/9 zarządzanego przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Pompa insulinowa - osobista
- Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, wody roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania na terenie miasta Poznania
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.