To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357687 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Cegłów: Rozbudowa i przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Cegłowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324702
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Cegłowie, krajowy numer identyfikacyjny
140747785, ul.
Józefa Piłsudskiego
22,
05-319
Cegłów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48(25)7570181, faks
, e-mail
gbp@bibliotekaceglow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bibliotekaceglow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Cegłowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GP.272.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest "Rozbudowa i przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Cegłowie" 2.1.1 Przedmiotem projektu jest rozbudowa i przebudowa gminnej biblioteki publicznej w Cegłowie przy ul. Piłsudskiego 22. Inwestycja obejmuje: przebudowę pomieszczeń biblioteki oraz rozbudowę. Budowę infrastruktury towarzyszącej. Zieleń, żywopłoty, krzewy, trawniki, wykonanie tarasu z kostki brukowej. 2.1.2. Przewidywane roboty rozbiórkowe o Budynek drewniany. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym. Konstrukcja drewniana z bali łączonych na zacios. Dach dwuspadowy na krokwiach drewnianych kryty płytami azbestowocementowymi płaskimi. Fundamenty z kamienia polnego. Komin murowany z cegły pełnej palonej. Składa się z trzech pomieszczeń gospodarczych o łącznej pow. użytkowej 52,18 m2. Powierzchnia zabudowy - 56,52m2. Powierzchnia użytkowa - 52,18m2. Kubatura budynku - 211,5m3. Brak instalacji. o Budynek murowany o wymiarach 280x180cm składa się z dwóch pomieszczeń z pierwotną funkcją toalety. Powierzchnia zabudowy - 5,04m2. Powierzchnia użytkowa - 4,1m2. Kubatura budynku - 12,60m3. Budynek parterowy. Konstrukcja murowana z cegły pełnej. Dach jednospadowy na krokwiach drewnianych kryty papą asfaltową. Fundamenty betonowe. Brak instalacji. odemontaż naziemnego zbiornika na gaz płynny oraz przyłącza gazu do budynku. oczęściowa rozbiórka kostki brukowej, owykonać wycinkę drzew zaznaczonych na planie zagospodarowania kolidujących z projektowaną inwestycją. 2.1.3. Przewidywane roboty w istniejącym budynku olikwidacja ganku w budynku istniejącym od strony wschodniej (od podwórka) wykonanie w istniejącym otworze drzwi balkonowych oraz wypełnienie otworu ścianą w technologii drewnianej z okładzinami drewnianymi. owymiana i powiększenie otworu drzwi wejściowych do budynku na drzwi o świetle przejścia min.125x200. o wykonanie ścianki rozdzielającej korytarz od pomieszczenia biurowego w konstrukcji lekkiej systemowej g-k. o w miejscu połączenia rozbudowy i budynku istniejącego wykonać otwór w ścianie istniejącej w konstrukcji drewnianej o wym. 145x210, wg. proj. konstrukcyjnego. o likwidacja okien na ścianie wschodniej (w miejscu wykonywania rozbudowy). o skrócenie istniejących krokiew oraz wykonanie kosza łączącego z rozbudową budynku. o likwidacja oraz dostosowanie rynien i rur spustowych do połączenia z projektowaną rozbudową. o rozbudowę instalacji wewnętrznych sanitarnych oraz elektrycznych wg. projektów branżowych. o Opłytowanie całego sufitu w pom. kotłowni podwójną płytą gipsową o zwiększonej odporności ogniowej do klasy odporności REI 60 o Istn. schody strychowe składane wymienić na: Schody strychowe ognioodporne np.: Fakro LWF 86x130cm o odporności ogniowej EI2=30min,lub podobne o nie gorszych parametrach o Wymiana drzwi do pom. kotłowni na drzwi przeciwpożarowe w klasie odporności EI 30 o Likwidacja schodów zewnętrznych z kostki brukowej , wynikająca z dodania tarasu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45453000-7,
45111200-0,
45212330-8,
45260000-7,
45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1504197.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1567890 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.