Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Opole: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników
Numer ogłoszenia: 357670 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników zgodnie ze specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki nr 1A-1I do SIWZ z podziałem na 9 zadań: 1) Zadanie nr 1: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A; 2) Zadanie nr 2: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Pracowni Kserograficznej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B; 3) Zadanie nr 3: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C; 4) Zadanie nr 4: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D; 5) Zadanie nr 5: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1E; 6) Zadanie nr 6: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Dziekanatu Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1F; 7) Zadanie nr 7: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Audytu Wewnętrznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G; 8) Zadanie nr 8: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H; 9) Zadanie nr 9: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Działu Remontów Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1I.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Pracowni Kserograficznej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Pracowni Kserograficznej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1E.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Dziekanatu Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1F.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Dziekanatu Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1F.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Audytu Wewnętrznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Audytu Wewnętrznego Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Działu Remontów Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Działu Remontów Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 80.53.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Budowa instalacji p.poż. w warsztacie OSiW Olesno"
- " Dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami ERBE i Johnson @ Johnson dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 24 miesięcy
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZ. TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH W 2024 R.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.