Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Rzeszów: Zamówienie UZUPEŁNIAJĄCE do zamówienia pn: Zadanie nr 2: Remont chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - ODM BABICA, polegające na remoncie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1407R w miejscowości Mogielnica na długości 65 mb
Numer ogłoszenia: 357664 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, ul. Miłocińska 44, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie UZUPEŁNIAJĄCE do zamówienia pn: Zadanie nr 2: Remont chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - ODM BABICA, polegające na remoncie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1407R w miejscowości Mogielnica na długości 65 mb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie UZUPEŁNIAJĄCE do zamówienia pn: Zadanie nr 2: Remont chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - ODM BABICA, polegające na remoncie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1407R w miejscowości Mogielnica na długości 65 mb.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARKA KOMUNALNA W BŁAŻOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARKA KOMUNALNA W BŁAŻOWEJ SP. Z O.O.
- Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 35, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6223,80
Oferta z najniższą ceną: 6223,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6223,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Przedmiot postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 6/1/2013 z dnia 24 czerwca 2013 r. zawartą z wykonawcą: Gospodarką Komunalną w Błażowej Sp. z o.o. 36-030 Błażowa ul. 3-go Maja 35, reprezentowaną przez p. Franciszek Płaza - Prezesa. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wykonawcą zaproszonym, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest w/w wykonawca zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych (roboty budowlane opisano kodem CPV: 45233222 -1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania) i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (łącznie zamówienie uzupełniające stanowi 27,77 % wartości zamówienia podstawowego). Wartość zamówienia podstawowego wynosi 22 408,14 zł brutto. PODSTAWA PRAWNA: Artykuł 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Budowa budynku warsztatowo-garażowego, (...), rozbiórkę budynku warsztatowo- garażowego z wiatą na działkach nr ew. 13/44, 13/43, 1/10 położonych Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej - etap I
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE PN. "WIĘZI JAKO CZYNNIK CHRONIĄCY ROZWÓJ DZIECKA"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- "Modernizacja/remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - 3 zadania"
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
- Wykonanie placu zabaw na osiedlu nr 4 w miejscowości Czempiń - Etap I.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.