eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Wojnicz: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz.
Numer ogłoszenia: 35753 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz , Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w Wojniczu przy ulicach: 1) ul. Wąwóz Szwedzki, 2) ul. Loretańska - ul. Krakowska, 3) ul. Braci Mirochnów. 2. Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 (na rys. nr: 13, 17, 01) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa. 3. Zadanie inwestycyjne objęte przedmiotem zamówienia będzie wykonywane w następujących zakresach realizacyjnych: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu przy ul. Wąwóz Szwedzki - kanalizacja grawitacyjna - kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 650,0 m w tym: I) Kanały z rur PVC 200 o łącznej długości L=647 m w tym: a) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 203 do studzienki E 254 z rur PVC 200 o łącznej długości L=590,0 m, b) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 222 do studzienki E 223 z rur PVC 200 o łącznej długości L=8,0 m, c) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 231 do studzienki E 233 + 3 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=35,0 m, d) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 237 + 6 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=6,0 m, e) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 239 + 2 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=2,0 m, f) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 242 + 6 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=6,0 m, II) Kanały z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m w tym: a) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 257A + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu przy ul. Loretańskiej, Zacisze oraz część południowa ul. Krakowskiej tj. od ul. Zamoście do ul. Loretańska- kanalizacja grawitacyjna - kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 1947,0 m w tym: I) Kanały z rur PVC 200 o łącznej długości L=1692 m w tym: a) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 78 do studzienki E 198 z rur PVC 200 o łącznej długości L=788,0 m, b) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 82 do studzienki E 115a z rur PVC 200 o łącznej długości L=277,0 m, c) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 174 do studzienki E 294 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=459,0 m, d) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 87 +3m z rur PVC 200 o łącznej długości L=3,0 m, e) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 104 do studzienki E 105 z rur PVC 200 o łącznej długości L=13,0 m, f) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki 3m + E 111 do studzienki E 112 z rur PVC 200 o łącznej długości L=12,0 m, g) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 117 + 5 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=5,0 m, h) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 125 do studzienki E 126 z rur PVC 200 o łącznej długości L=27,0 m, i) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 132 do studzienki E 133 +1m z rur PVC 200 o łącznej długości L=5,0 m, j) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 143 do studzienki E 146 z rur PVC 200 o łącznej długości L=26,0 m, k) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 151 do studzienki E 155 z rur PVC 200 o łącznej długości L=12,0 m, l) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 160 + 3 z rur PVC 200 o łącznej długości L=3,0 m, m) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 168 + 4m z rur PVC 200 o łącznej długości L=4,0 m, n) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 170 + 4m z rur PVC 200 o łącznej długości L=4,0 m, o) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 257 + 3m z rur PVC 200 o łącznej długości L=3,0 m, p) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 262 + 5 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=5,0 m, q) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 269 do studzienki E 272 z rur PVC 200 o łącznej długości L=46,0 m, II) Kanały z rur PVC 160 o łącznej długości L=255 m, w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 198 + 20 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=20,0 m, b) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 115a do studzienki E 115b + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=12,0 m, c) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 80 + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=5,0 m, d) kanalizacja grawitacyjna - kanały główne - kolektor E od studzienki E 83 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, e) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 85 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, f) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 90 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, g) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 92 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, h) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 94 + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=5,0 m, i) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E 3 m +E 96 + 6 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=9,0 m, j) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 99 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, k) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 99a + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, l) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 100 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, m) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 101 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, n) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 103 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, o) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 105 do studzienki E 106 +2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=10,0 m, p) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 108 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, q) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 109 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, r) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 112 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m, s) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 115 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, t) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 126 + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=5,0 m, u) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 129 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, v) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 146 + 6 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=6,0 m, w) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 149a + 17 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=17,0 m, x) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 155 do studzienki E156 + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=13,0 m, y) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 152 do studzienki E 153 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=18,0 m, z) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 160 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, aa) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 165 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, bb) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 166 do studzienki E 167 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=9,0 m, cc) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 173 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, dd) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 175 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m, ee) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 200 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, ff) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 201 + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=5,0 m, gg) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 204 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, hh) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 259 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, ii) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki 2 m + E 260 + 5 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=7,0 m, jj) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 264 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, kk) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 266 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, ll) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 268 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, mm) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 272 do studzienki E 275 z rur PVC 160 o łącznej długości L=25,0 m, nn) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 272 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, oo) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 279 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, pp) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 281 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m, qq) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 283 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, rr) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od 3m + studzienka E 285 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=6,0 m, ss) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 287 + 3 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=3,0 m, 3) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu przy ul. Braci Mirochnów - kanalizacja grawitacyjna - kanały główne wraz z odgałęzieniami do granicy nieruchomości o łącznej długości 252,0 m w tym: I) Kanały z rur PVC 200 o łącznej długości L=240 m w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 204 do studzienki E 219 z rur PVC 200 o łącznej długości L= 212,0 m, b) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 211 +3 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=3,0 m, c) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 215 do studzienki E 216 m z rur PVC 200 o łącznej długości L=25,0 m, II) Kanały z rur PVC 160 o łącznej długości L=12 m w tym: a) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 219 + 4 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=4,0 m, b) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 207 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m, c) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 209 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m, d) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 210 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m, e) kanalizacja grawitacyjna- kanały główne - kolektor E od studzienki E 216 + 2 m z rur PVC 160 o łącznej długości L=2,0 m. 4. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie stabilizacji gruntu, roboty w zakresie odwodnienia gruntu, roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, roboty w zakresie naprawy nawierzchni, przekroczenia dróg. Sieć kanalizacyjna będzie ułożona w wykopie wąskoprzestrzennym o ścianach pionowych. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni, na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15 cm ponad poziom terenu. 5. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inspekcja kamerą TV wybudowanych kanałów, inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. : 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 3) w przedmiarach robót. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 19 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-15:00. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Obowiązek udowodnienia, że użyte materiały i wyroby są równoważne spoczywa na Wykonawcy. 8. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną. 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty aż do momentu odbioru końcowego. 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować terenu i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 7) Wykonawca musi zapewnić Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować Inspektora Nadzoru, kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru. 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. ( Dz.U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407 ) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy. 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialnej za organizację ruchu. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy. 10. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 11. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 12. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane ( materiały i robociznę ) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancje jakości będą liczone od daty końcowego odbioru robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, w wysokości do 30 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 10 marca 2014 r. o godz. 10:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo?ści (Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: . 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego. Wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 7. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp) powinna zostać złożona w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, sekretariat - dziennik podawczy (pokój nr 11) nie później niż do dnia w dniu 10 marca 2014 r. o godz. 10:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 30 dni od daty składania ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga legitymowania się wiedzą i doświadczeniem poprzez wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): minimum 2 (dwóch) robót budowlano-montażowych w zakresie: budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, lub 1 (jedno) zamówienie w zakresie: budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca: wykaże dysponowanie kierownikiem robót budowlanych, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik o w/w specjalności musi legitymować się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na tym stanowisku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), 2) dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisu prawa lub innych dokumentów, 2) kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę metodą uproszczoną. 3)harmonogram rzeczowo - finansowy (wartościowy) budowy, uwzględniający poszczególne etapy, czasookresy i zaangażowanie procentowe z wyodrębnieniem zakresów powierzonych ewentualnym podwykonawcom. Harmonogram winien zostać przygotowany w kwotach netto / brutto. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego przed podpisaniem umowy lub w toku jej realizacji. 4) potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku: 1) obniżenia wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: a) wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych lub prawnych nie mogą lub nie muszą być wykonane, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego; 2) obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych zamiennych - wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: a) wskazanie robót zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego; 3) w obu powyższych przypadkach opisanych w pkt4 ppkt. 1 i 2 obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej; 4) wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: a) wskazanie robót zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, d) nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy; 5) zmiana terminu wykonania robót budowlanych. Warunkami takiej zmiany są: wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację zadania. W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: a) niezidentyfikowane uzbrojenie terenu, b) zlokalizowanie niewybuchów, c) konieczność przeprojektowania obiektu, d) ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, e) konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń, f) protesty osób fizycznych lub innych podmiotów, co do budowy obiektu, g) zgoda obu stron umowy, h) nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy; 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 7) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika robót, inspektora nadzoru, osoby odpowiedzialnej za realizację umowy oraz osób reprezentujących strony; 8) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ; 9) zmianę obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 10) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 19 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Wojniczu adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 (sekretariat - dziennik podawczy - pok. Nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne < Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz > planowane jest do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Oś Priorytetowa I - Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.