eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › adaptacja strychu budynku Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie na Centrum Terapeutyczno-Rehabilitacyjne dla mieszkańców domu i osób niepełnosprawnych ze środowiska lokalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35744

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: adaptacja strychu budynku Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie na Centrum Terapeutyczno-Rehabilitacyjne dla mieszkańców domu i osób niepełnosprawnych ze środowiska lokalnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, do kontaktów: Romanów Dorota, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332, e-mail: zampub@powiat.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja strychu budynku Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie na Centrum Terapeutyczno-Rehabilitacyjne dla mieszkańców domu i osób niepełnosprawnych ze środowiska lokalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Falmierowo, gmina Łobżenica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja strychu (poddasza) w budynku DPS Falmierowo na Centrum Terapeutyczno-Rehabilitacyjne oraz wykonanie windy wewnątrz budynku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający zaprosi do dalszego udziału w postępowaniu 5-10 wykonawców. W przypadku większej liczby wykonawców zgłoszonych do udziału w postępowaniu i spełniających podstawowe warunki, Zamawiający wyodrębni pierwszych 10 w następujący sposób: 1. za każdą zrealizowaną robotę budowlaną na kwotę nie mniejszą niż 300.000 złotych, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia i potwierdzoną dokumentem świadczącym o jej należytym wykonaniu, wykonawca otrzyma 1 punkt, 2. na podstawie przypisanej w ww. sposób liczby punktów zamawiający sporządzi listę rankingową wykonawców, na podstawie której wybierze pierwszych 10 wykonawców, 3. w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów przez więcej niż 10 wykonawców, zamawiający sporządzi dla tych wykonawców dodatkową listę, w której o miejscu decydować będzie łączna wartość wszystkich robót budowlanych wykazanych przez wykonawcę (na podstawie dokumentów świadczących o ioch prawidłowym wykonaniu). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.13 - Domy opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: - adaptację poddasza budynku DPS - wymiana posadzki, ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych, podwieszane sufity, montaż okien połaciowych, stolarka drzwiowa, instalacje: elektryczna, c.o., wod-kan, wentylacyjna; - budowę szybu windowego wewnątrz budynku, montaż dźwigu osobowo-towarowego model SCM 600 AA. Budynek, w którym będą prowadzone roboty jest objęty opieką Konserwatora Zabytków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej. 2. Doświadczenie - zrealizowanie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000 złotych, w tym co najmniej jedna związana z wykonaniem szybu windowego i montażem windy. 3. posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika budowy oraz przez kierowników robót branżowych. 4. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w minimalnej wysokości 300.000 złotych. 5. Ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do wniosku przez wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177 z późn. zm.). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadajacym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników branżowych oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność krefytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.