eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa implantów ortopedycznych oraz innych wyrobów ortopedycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Sosnowiec: Dostawa implantów ortopedycznych oraz innych wyrobów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 357272 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219, 2635719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych oraz innych wyrobów ortopedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, urządzeń do osteosyntezy oraz innych wyrobów ortopedycznych: kod CPV 33 183100-7 Implanty ortopedyczne kod CPV 33 1833 00-9 Urządzenia do osteosyntezy kod CPV 33 183000-6 Dodatkowe wyroby ortopedyczne Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Cement kostny, próżniowe systemy mieszalników, Pakiet nr 2 - System do autologicznej retransfuzji krwi, Pakiet nr 3 - Implanty do złamań okołoprotezowych, Pakiet nr 4 - Zestaw do szycia zerwanych ścięgien, Pakiet nr 5 - Implanty do rekonstrukcji uszkodzonych struktur stawu barkowego, Pakiet nr 6 - Osteosynteza - implanty chirurgiczne, Pakiet nr 7 - Grawitacyjny system separacji płytek - GPS. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 - 4.7 do SIWZ. 3. Każdy dostarczony implant winien zawierać ikonę z podanym numerem serii i numerem katalogowym. 4. Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia ww. przedmiotu zamówienia do szpitala. 5. Wykonawca wystawi fakturę, tylko za te implanty, które zostały wszczepione pacjentowi i ujęte w protokole zużycia. Faktura winna zawierać następujące dane: imię i nazwisko pacjenta oraz datę wykonania zabiegu. 6. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wypełnionego oryginału faktury. 7. Wykonawca gwarantuje nieodpłatne dostarczenie zestawu narzędzi specjalistycznych (instrumentarium) do zakładania implantów z dostawą do 3 dni od daty zawarcia umowy, oraz wymianę lub naprawę zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji narzędzi lub użyczenie narzędzi do konkretnego zabiegu na zamówienie Zamawiającego realizowane w ciągu 2 dni od dnia zamówienia (dotyczy Pakietów nr 2, 3, 5, 6) 8. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie urządzenie do podawania cementu kostnego, kompatybilne z mieszalnikiem do cementu w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy oraz zapewni wymianę lub naprawę zużytego lub uszkodzonego w czasie eksploatacji urządzenia na zamówienie Zamawiającego realizowane w ciągu 2 dni od dnia zamówienia (dotyczy Pakietu nr 1). 9. Wykonawca gwarantuje stworzenie w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy depozytu zawierającego podstawowy asortyment implantów (po 1 sztuce z każdego rodzaju i rozmiaru) oraz uzupełnienie po zużyciu poszczególnych części w ciągu 2 dni (dotyczy Pakietów nr 2, 3, 5, 6). 10. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia z rozładunkiem do szpitala przy ul. Zegadłowicza 3, w terminie 2 dni od zgłoszenia zamówienia (dotyczy Pakietu nr 1, 4, 7). 11. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.33.00 - Urządzenia do osteosyntezy 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - przedłożyć Katalog proponowanego asortymentu lub inny dokument w języku polskim zawierający szczegółowy opis z zaznaczeniem odpowiedniego pakietu i pozycji, - przedłożyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z: - ustawą z dnia z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy. 6. Dla wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 7. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 - 4.7 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 8 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2 oraz 4.1 - 4.7 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 41-219 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 41-219 Sosnowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie realizowany: W zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4 do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie danego pakietu. W zakresie Pakietów nr 5, 6, 7 do 8 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie danego pakietu. Miejsce dostawy: SPZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Zegadłowicza 3..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Cement kostny, próżniowe systemy mieszalników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny średniej lepkości, sterylizowany tlenkiem etylenu, bez konieczności wstępnego schładzania składników cementu, pakowany po 1x40g Cement kostny średniej lepkości z kopolimerem metylakrylatem MA, dodatkiem gentamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Zawartość substancji aktywnej nie powinna przekraczać 1,5% substancji sproszkowanej. Pakowany po 1x40g Cement kostny rewizyjny z dwoma aktywnymi antybiotykami, wysokiej lepkości z dodatkiem gentamycyny i klindamycyny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Pakowany po 1x40g Mieszalnik próżniowy do cementu - zestaw pojedyńczy zawierający 1 mieszalniko-strzykawkę, zaopatrzoną w filtr powietrza, dyszę o dwóch długościach (długa i krótka), umożliwiającą łatwą aplikację cementu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - System do autologicznej retransfuzji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zintegrowany, zamknięty (próżniowy) system jednorazowego użycia do odzyskiwania krwi z pooperacyjnego drenażu ran, gromadzenia krwi, jej filtrowania i ponownego przetoczenia choremu. System składa się ze sztywnego zbiornika na krew o poj. 800ml z wbudowaną pompą próżniową, zasilaną dwoma akumulatorami 1,5V, zapewniającą stałe podciśnienie podczas drenażu w trzech zakresach: 25mmHg, 50mmHg i powyżej 100mmHg; odpowiednich drenów i filtrów oraz worka na krew do retransfuzji dożylnej zwrotnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Implanty do złamań okołoprotezowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kable o średnicy 1,6mm oraz 2mm i długości min. 500mm z plecionki 49 drutów ze stali chromowo-niklowo-manganowej w komplecie Płytki kompresyjne 5,7,9,11-otworowe z napięciami dla kabli, odpowiednio 6,8,10,12 napięć.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Zestaw do szycia zerwanych ścięgien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szycia zerwanych ścięgien, stal nierdzewna, niepowlekana, skręcana: - 1 igła prosta tnąca 40mm, połączona z igłą 1/2 koła odwrotnie tnąca 18mm, - 2 nitki, długości 40cm, grubości 3/0, - 1 perforowany silikonowy krążek, 2 perforowane metalowe krążki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Implanty do rekonstrukcji uszkodzonych struktur stawu barkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby kotwicowe do rekonstrukcji obrąbka stawowego barku i stożka rotatorów. Śruby kotwicowe tytanowe, stożkowe osadzone na jednorazowym wprowadzaczu, zakończonym rękojeścią, zaopatrzone w nić o grubości nr 2, średnica zewnętrzna gwintu 3mm, oraz śruby kotwicowe tytanowe, stożkowe osadzone na jednorazowym wprowadzaczu zakończonym rękojeścią, zaopatrzone w dwie nici o grubości nr 2; nici w dwóch kolorach, poprowadzone w 2 niezależnych oczkach śruby kotwicowej, średnica zewnętrzna gwintu 5mm i 6,5mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Osteosynteza - implanty chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta dystansowa klinowa pozwalająca na wykonanie osteotomii korekcyjnej kości piszczelowej. Blokowana przy pomocy 4 wkrętów o średnicy 4,5 lub 6,5 mm. Przynajmniej 10 różnych rozmiarów klina w przedziale 3÷17,5mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Grawitacyjny system separacji płytek - GPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grawitacyjny system separacji koncentratu leukocytarno - płytkowego (czynnik wzrostu) oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny. System umożliwia wyprodukowanie koncentratu płytek krwi - preparatu potrzebnego podczas terapii czynnikami wzrostu - zawiesiny o bardzo wysokiej koncentracji płytek krwi. 1 Zestaw pojedynczy - z 54 ml krwi system produkuje nie mniej niż 6 ml koncentratu leukocytarno - płytkowego, oraz z 11 ml krwi zestaw umożliwia wyprodukowanie 5 ml trombiny autologicznej 2 Zestaw podwójny - ze 108 ml krwi system produkuje nie mniej niż 12 ml koncentratu leukocytarno - płytkowego, oraz z 11 ml krwi zestaw umożliwia wyprodukowanie 5 ml trombiny autologicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.