eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Zakup i instalacja technologii informacyjno - komunikacyjnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Nidzica: Zakup i instalacja technologii informacyjno - komunikacyjnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 357228 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Mickiewicza 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 05 00, faks 089 625 05 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.nidzica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja technologii informacyjno - komunikacyjnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja technologii informacyjno - komunikacyjnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Nidzicy szczegółowo opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie części medycznej 2.2. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego na posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniu bazodanowym wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi oraz administracji oprogramowania aplikacyjnego 2.3. świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości: 1 500 złotych, słownie: tysiąc pięćset złotych. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 45 ust. 6, 7 i 8 PZP:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp spełniają warunki określone poniżej: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - Pzp., 2. warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty brutto, wykonawcy załączą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty, bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk, 4. wykażą się realizacją, co najmniej 2 dostaw systemu informatycznego dla zakładu lecznictwa zamkniętego obejmującego swym zakresem dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej i administracyjnej, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców, 5. dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a) minimum jeden kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 na poziomie Practitioner lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu), b) minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca), 6. potwierdzą, że zaoferowane oprogramowanie aplikacyjne posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiadają normom: a) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: Wykonawca oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. 7. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 8. wniosą wadium. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, a ich oferta nie została odrzucona lub wykluczona) na prezentację Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, a ich oferta nie została odrzucona lub wykluczona) na prezentację oferowanego oprogramowania aplikacyjnego. Podczas prezentacji oferowanego oprogramowania aplikacyjnego Zamawiający dokona weryfikacji wybranych przez siebie funkcjonalności/wymagań oraz parametrów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W trakcie prezentacji komisja przetargowa oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji w tym zakresie. W każdej ofercie zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność - wymagania i parametry. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodności z deklarowaną przez Wykonawców w ofercie w zakresie wymagań i parametrów (z podaną odpowiedzią TAK w ofercie) skutkować będzie odrzuceniem oferty (podstawa prawna: art. 14 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Prezentacje są traktowane jako szczególny rodzaj przedstawiania próbek, na co zezwala Par. 3, ust. 1, pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dn. oraz Dz. U. Nr 188, poz. 1155 z dn. 16 października 2008 r.). Jeżeli wykonawca odmówi przeprowadzenia prezentacji, będzie to równoznaczne z odmową przedstawienia próbek, zatem oferta będzie niekompletna i nie będzie można jej porównać z innymi. 10. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: macje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: a. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ. (art.22 ustawy - Pzp), c. Oświadczenie Wykonawcy o okolicznościach stanowiących podstawę wykluczenia z postępowania (art. 24 ustawy - Pzp)- wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ. d. Wypełniony formularz wymaganych funkcji systemu - i bazy danych do SIWZ. e. Wypełniony formularz - potencjał kadrowy Wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ f. Wypełniony formularz - doświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ g. Potwierdzenie wniesienia wadium 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie również dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. d. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W celu potwierdzenia że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: Wykonawca oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. 4. Jako dokumenty potwierdzający, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 zł bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk . 5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a. Wykaz wykonanych dostaw: co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej i administracyjnej, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do specyfikacji. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe dostawy zostały wykonane należycie. b. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6): minimum jeden kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 na poziomie Practitioner lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej i administracyjnej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu), minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca), Do oferty należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. g, h, i składa: a. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (w punkcie w jakim dotyczy danego Wykonawcy ze względu na form organizacyjną jaką przyjmie w obrocie gospodarczym). Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 7. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoz.nidzica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://bip.zoz.nidzica.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Mickiewicza 23, 13 - 100 Nidzica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.