eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych o powierzchni 331 ha w obrębie Wierzchowo



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35718

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Drawsko Pomorskie: wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych o powierzchni 331 ha w obrębie Wierzchowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim, do kontaktów: Kazimierz Prajsner - Inzynier Powiatu, Plac Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 2623464, 3630795, fax 094 3632023, e-mail: inzynier@powiatdrawski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): powiatdrawski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pom., Jolanta Paulińska - Podinspektor, 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Plac Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 363 07 69, fax (094) 363 35 26, e-mail: geodezja@powiatdrawski.pl, www:powiatdrawski.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:usługi klasyfikacji gruntów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych o powierzchni 331 ha w obrębie Wierzchowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 3. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Wierzchowo, obręb Wierzchowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych o powierzchni 331 ha w obrębie Wierzchowo. Powierzchnia gruntów objętych przetargiem nie stanowi jednego zwartego kompleksu. Nie dopuszcza się podziału zamówienia na części i złożenia oferty częściowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) spelniają wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmian.) b) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiajacego c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmian.) d) posiadają niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.30.00 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.30.00 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Gmina Wierzchowo, obręb Wierzchowo - 331 ha 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) spelniają wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmian.) b) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiajacego c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmian.) d) posiadają niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych/ Dz.U. Nr 19 poz.177z późniejszymi zmianami/, b. oświadczenie ,że wykonawca udziela gwarancji 36 miesięcznej na przedmiot zamówienia -załącznik nr 3 SIWZ c. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177/, d. ostateczną cenę zamówienia w postaci oferty cenowej- załącznik nr 1 do SIWZ, e. oświadczenie, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy - załącznik nr 2 - został przez Wykonawcę zaakceptowany i zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, tenże zawrze umowę na wyżej wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. f. oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; ponadto w przypadku osób prawnych - wskazanie upoważnionych osób do reprezentowania Wykonawcy, g. oświadczenie ,że Wykonawca nie powierzy przedmiotu zamówienia podwykonawcom , h. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia, i. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę pracowników i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, j. oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, k. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem należnych podatków do właściwych urzędów i reguluje należne składki z tytułu ubezpieczeń społecznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP - www:powiatdrawski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 11:00, W siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim w pokoju Nr 13 - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.