eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Siewierz: Zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap II
Numer ogłoszenia: 357070 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275580 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap II. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr WAiŚ.I.7351-1253/09 z dnia 05.11.2009 r. oraz nr 492.2013 z dnia 11.06.2013 r. Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Wymianę nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi dojazdowej do parkingu, b)Budowę parkingu dla samochodów osobowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z odwodnieniem i separatorem oleju, c)Budowę profesjonalnej, bezpiecznej, posiadającej certyfikaty bezpieczeństwa siłowni terenowej z urządzeniami podwójnymi na nawierzchni poliuretanowej z placykiem rekreacyjnym, Zamawiający dopuszcza aby zamontowane urządzenia były symetryczne, niesymetryczne lub mieszane, d)Budowę ścianki wspinaczkowej z systemem asekuracji wraz ze strefą bezpieczeństwa wygrodzoną murkiem z cegły klinkierowej, e)Budowę ścianki treningowej do tenisa z przedpolem o nawierzchni poliuretanowej wraz z piłkochwytem, f)Budowę placyku rekreacyjnego ze stylowym poidełkiem wodnym wolnostojącym, kamiennym lub metalowym, g)Budowę terenów zieleni izolacyjnej wraz z ciągami pieszo-jezdnymi z kostki betonowej szarej i kolorowej na podsypce piaskowej, w tym tzw. miasteczko ruchu drogowego, h)Oświetlenie terenu wokół budowanych obiektów w postaci lamp parkowych wandaloodpornych, i)Element małej architektury jak ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery j)Wyrównani i zagospodarowanie pasa terenu do poziomu projektowanego chodnika od strony rzeki. Uwaga: Elementy zagospodarowania, takie jak lampy parkowe, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, murek z cegły klinkierowej oraz placyki i chodniki z kostki betonowej muszą nawiązywać do parametrów i wyglądu elementów, które zostały częściowo wykonane w I etapie robót. 3.Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)zgłoszenia wpisem w dzienniku budowy robót ulegających zakryciu lub zanikających i)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, j)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k)wykonania badań, prób i rozruchu, l)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, m)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, n)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, o)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, p)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, q)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). r)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, s)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi. t)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). u)zapewnienia nadzoru archeologicznego nad realizacją inwestycji, zgodnie z postanowieniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nr K-NR-JH/4161/7236/1/09 z dnia 31 sierpnia 2009 r. v)wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 5.Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy do dnia podpisania umowy. 6.Materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. 7.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 8.W celu prawidłowego przygotowania oferty i nawiązania do standardu robót wykonanych w etapie I zadania sugeruje się przeprowadzenie wizji w terenie. 9.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację zadania Gmina planuje otrzymać dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO WSl.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PP.U.H. LIBUD S.C. LIBERDA ADAM, LIBERDA JACEK, ul. Sucha 48 A, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1650985,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1569681,61

  • Oferta z najniższą ceną: 1569681,61 / Oferta z najwyższą ceną: 2889647,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.