eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad Pilicą › Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Grabów nad Pilicą: Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą
Numer ogłoszenia: 357032 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kazimierza Pułaskiego 51, 26-902 Grabów nad Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 048 6627014, faks 048 6627014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grabow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lekki Samochód Ratowniczo- Gaśniczy Rok produkcji: 2009 (fabrycznie nowy) Silnik: . z zapłonem samoczynnym . Pojemność skokowa silnika min : 2000 cm 3 . Moc: nie mniejsza niż 115 KM . Max. moment obrotowy nie mniej niż 290 N . Norma emisji spalin: Euro 4 Skrzynia biegów: . manualna 5 cio lub 6-cio biegowa . ukł. przeniesienia napędu - na przednią oś Hamulce: . ABS . hamulce tarczowe Układ kierowniczy: . ze wspomaganiem Nadwozie: . zabezpieczenie antykorozyjne . nadwozie w kolorze czerwonym . zgodnie z normą . oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego Podłoga: . antypoślizgowa Wyposażenie: . trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica . Belka świetlna z napisem Straż . Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów . Oświetlenie przedziału pasażerskiego włącznie z kabiną kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego. . Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, . Gniazdo zapalniczki w kabinie . .Aktualna , pozytywna opinia CNBOP. Wymiary: . Liczba miejsc nie mniejsza niż 5 . Dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg. Warunki i okres gwarancji: . 24 miesiące . gwarancja na perforację blach 12 lat . gwarancja na lakier 36 miesiące Samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące przy rejestracji pojazdu na terenie kraju. Parametry nie określone w powyższym opisie powinny być zgodne z: - Wymogi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla OSP - edycja druga -marzec 2006. - Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów ruchu drogowego z uwzględnieniem wymagań dla pojazdów uprzywilejowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do oferty oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców; - dokument i oświadczenie o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców;..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grabow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Piicą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Piicą.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.