eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego m. st. Warszawy w zakresie przebudowy i adaptacji pomieszczeń w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-19

POZYCJA 35693

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego m. st. Warszawy w zakresie przebudowy i adaptacji pomieszczeń w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 33 66, fax 022 595 33 68, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Kasprzak, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 11, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 33 66, fax 022 595 33 68, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Kasprzak, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 11, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 33 66, fax 022 595 33 68, www.um.warszawa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego m. st. Warszawy w zakresie przebudowy i adaptacji pomieszczeń w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń w budynku przy ulicy Niecałej 2 w celu przystosowania ich dla Centrum Zarządzania Kryzysowego m.st. Warszawy (CZK) i Służby Dyżurnej Miasta (SDM), wraz z modernizacją instalacji elektrycznej, infrastruktury kablowej, zainstalowaniem i uruchomieniem sprzętu łączności, systemów alarmowych oraz kontroli dostępu. W ramach prac adaptacyjnych ww. pomieszczeń należy wykonać: -przebudowę pomieszczeń na piętrze III-cim budynku przeznaczonych na Centrum Zarządzania Kryzysowego, wraz z modernizacją infrastruktury technicznej; -przebudowę pomieszczeń, przeznaczonych na potrzeby Służby Dyżurnej Miasta usytuowanych na parterze i w piwnicy budynku, wraz z modernizacją infrastruktury technicznej; -budowę w pomieszczeniach CZK i SDM wewnętrznej wydzielonej sieci telekomunikacyjnej dołączonej do istniejącej infrastruktury; -budowę w pomieszczeniach CZK i SDM sieci informatycznej, w kategorii 5e ekranowanej i dołączenie jej do istniejącej sieci w budynku; -budowę infrastruktury dla systemów radionadawczych obecnie eksploatowanych w CZK i SDM; -budowę odrębnej (autonomicznej) instalacji elektrycznej 230V, dla pomieszczeń CZK oraz SDM z podtrzymaniem napięcia z urządzenia UPS oraz z wykorzystaniem agregatu prądotwórczego o mocy 33 kVA będącego w posiadaniu Zamawiającego. Znak sprawy: ZP/PK/341/IV-168/05. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa ul. Niecała 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 0000009 - 0000009 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę; -opracowanie projektu wykonawczego, projektu aranżacji pomieszczeń CZK i SDM oraz dokumentacji powykonawczej; -wykonanie każdego rodzaju dokumentacji w trzech egzemplarzach w wersji tradycyjnej (dokumentacja pisemna) i w trzech egzemplarzach w wersji elektronicznej (na płytach CD) zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi i technicznymi określonymi przez Zamawiającego, a także ewentualnymi dodatkowymi i udokumentowanymi uzgodnieniami w zakresie tych wymagań, dokonanymi z Zamawiającym w okresie jej tworzenia, oraz wynikającym z obowiązujących przepisów; -wykonanie przebudowy pomieszczeń CZK oraz SDM zgodnie z projektem wykonawczym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego, szczegółowy harmonogram realizacji; -nadzór autorski nad realizacją oraz eksploatacją wdrożonych systemów przez okres 6 miesięcy od daty odbioru końcowego. Uwaga: Wszelkie prace wpływające na wygląd zewnętrzny budynku przy ul. Niecałej 2, który znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków m.st. Warszawy, muszą być uzgodnione ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp; b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 3 ustawy Pzp; c)wykażą, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń (lub budowa od podstaw) z modernizacją infrastruktury technicznej, a w szczególności zaprojektowanie i zbudowanie wewnętrznej wydzielonej sieci telekomunikacyjnej, sieci informatycznej oraz instalacji elektrycznej o wartości całego zamówienia co najmniej 400 tys. zł. brutto; d)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), w zakresie: -kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych, -projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, -projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych; oraz będącymi członkami właściwych Izb samorządu zawodowego. III.2.2) Złożenie przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Ocena spełnienia wymogu określonego w pkt III.2.1. lit. c) dokonana zostanie na podstawie załączonego do wniosku wykazu, z którego będzie wynikać, że Wykonawca wykonał należycie w ciągu ostatnich 5-ciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszyw tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń (lub budowa od podstaw) z modernizacją infrastruktury technicznej a w szczególności zaprojektowanie i zbudowanie wewnętrznej wydzielonej sieci telekomunikacyjnej, sieci informatycznej oraz instalacji elektrycznej o wartości całego zamówienia co najmniej 400 tys. zł. brutto, potwierdzone dokumentami (np. referencjami), że zamówienie wyszczególnione w wykazie zostało wykonane należycie. III.2.3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a)wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; b)oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; c)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (dla osoby), uzyskane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dla podmiotu zbiorowego), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; i)wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszyw tym okresie, zamówień, których przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń (lub budowa od podstaw) z modernizacją infrastruktury technicznej, a w szczególności zaprojektowanie i zbudowanie wewnętrznej wydzielonej sieci telekomunikacyjnej, sieci informatycznej oraz instalacji elektrycznej o wartości całego zamówienia co najmniej 400 tys. zł. brutto z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i odbiorców; j)dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.2. lit. i) SIWZ, zostały wykonane należycie; k)uprawnienia osób wymienionych w pkt III.2.1. lit. d), które będą wykonywać zamówienie; l)zaświadczenia o członkostwie osób wymienionych w pkt III.2.1. lit. d) we właściwych Izbach samorządu zawodowego, ważne na dzień składania wniosków. Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazu są dostępne w siedzibie Zamawiającego jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na fax: 595-33-68 lub adres e-mail pkasprzak@warszawa.um.gov.pl). III.2.4. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem); b)w odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt III.2.3. lit. c) - h) składają wszyscy wykonawcy z tym, że oświadczenie wymienione w pkt III.2.3. lit. c) podpisują wszyscy w swoim imieniu a kserokopie dokumentów wymienionych w pkt III.2.3. lit. d) - h) podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum); c)w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie); d)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; e)wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; f)wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. III.2.5. Wykonawca Zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.3. lit. d), e), f) i h), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.3. lit. g), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.6. Forma składanych dokumentów: a)Wniosek, wykaz i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c)Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d)W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e)Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. f)Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. III.2.7. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każde zrealizowane zamówienie wykazane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń (lub budowa od podstaw) z modernizacją infrastruktury technicznej, a w szczególności zaprojektowanie i zbudowanie wewnętrznej wydzielonej sieci telekomunikacyjnej, sieci informatycznej oraz instalacji elektrycznej o wartości całego zamówienia co najmniej 400 tys. zł. brutto, potwierdzone dokumentami (np. referencjami), że zamówienie wyszczególnione w wykazie zostało wykonane należycie. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.07.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.