eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych, nr sprawy UM-ZP-262-53/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Lublin: Dostawa drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych, nr sprawy UM-ZP-262-53/11
Numer ogłoszenia: 356768 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177230 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych, nr sprawy UM-ZP-262-53/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych zwanych dalej produktami dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym / opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu na rynku polskim. 2.Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż ? okresu przydatności określonego przez producenta. 3.Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe o przeznaczeniu) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 5.Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Na potwierdzenie równoważności określonej w pkt. 5 Wykonawca przedłoży do oferty stosowne ważne dokumenty świadczące o równoważności np. karty charakterystyki wystawione przez producenta lub certyfikaty. 7.Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 30 % wartości umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witko Sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16801,80

  • Oferta z najniższą ceną: 16801,80 / Oferta z najwyższą ceną: 19801,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meranco Aparatura Kontrolno - Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144752,01

  • Oferta z najniższą ceną: 131759,87 / Oferta z najwyższą ceną: 194795,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biokom Systems Sidor M., B., Olszewski Z., Gruchała-Węsierski M. s.j., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51322,18

  • Oferta z najniższą ceną: 51332,18 / Oferta z najwyższą ceną: 143584,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sartsted Sp. z o.o., ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17801,95

  • Oferta z najniższą ceną: 17801,95 / Oferta z najwyższą ceną: 17801,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medlab - Products Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72964,12

  • Oferta z najniższą ceną: 72964,12 / Oferta z najwyższą ceną: 72964,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.