eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Doposażenie placu zabaw w parku NOT w Szczygłowicach wraz z wymianą nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356743 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Knurów: Doposażenie placu zabaw w parku NOT w Szczygłowicach wraz z wymianą nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323383


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana  5, 44190   Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 392 308, faks 32 2351521, 3392292, e-mail zp@knurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Doposażenie placu zabaw w parku NOT w Szczygłowicach wraz z wymianą nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.50.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie placu zabaw w parku NOT wraz z wymianą nawierzchni pod istniejącymi urządzeniami zabawowymi, a w szczególności: 1) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Nostalit koloru szarego o grub. 6 cm wraz z podbudową, 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod istniejącymi i projektowanymi urządzeniami zabawowymi w kolorze czerwonym oraz zielonym z nawierzchni poliuretanowej, elastycznej, bezspoinowej, antypoślizgowej, przepuszczalnej dla wody, instalowanej bezpośrednio na placu budowy (grubość warstwy zależna od wysokości bezpiecznego upadku danego urządzenia) wraz z podbudową, 3) uzupełnienie elementów zabezpieczających istniejących urządzeń zabawowych (linarium, zjeżdżalnia Chrabąszcz, huśtawka na pojedynczym słupie, zestaw waleń, kiwak, huśtawka ważka, zestaw przeplotni) - 8 szt., 4) demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych (karuzela tarczowa, piaskownica) wraz z malowaniem i uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych elementów - 2 szt., 5) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji urządzeń zabawowych (załącznik nr 1 do Formularza oferty), w tym: a) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., b) bujak typu foka (kolor fioletowy) - 1 szt., c) bujak typu krowa (kolor żółty) - 1 szt., d) regulamin placu zabaw - 1 szt., 6) demontaż i ponowny montaż istniejących ławek - 7 szt., 7) dostawa i montaż kosza na śmieci - 1 szt., 8) dostawa i montaż ogrodzenia panelowego z jednym przęsłem demontowalnym, 9) dostawa i montaż furtek wejściowych na plac zabaw z systemem samozamykającym - 3 szt., 10) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót ziemnych, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.), 11) serwisowanie urządzeń zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w ofercie, w przypadku gdy w ramach zamówienia zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 12) zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w ofercie, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie zaleceń wynikających z protokołu kontroli. 2. Wszystkie urządzenia zabawowe zastosowane na placu zabaw powinny zostać zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z normą EN 1176-1 lub PN-EN 1176-1 oraz posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia do użytkowania na ogólnodostępnych placach zabaw. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 6. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45110000-1, 45230000-8, 45340000-2, 45111000-9, 45111200-0, 45112723-9, 45233200-1, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT333661.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH APM Sp. z o. o.,  biuro@apm-rybnik.eu,  ul Wyglendy 42,  44-200,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359959.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359959.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 416501.86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.