eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Kompleksowe ubezpieczenie Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Tarnowskie Góry: Kompleksowe ubezpieczenie Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach.
Numer ogłoszenia: 356348 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267710 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Kompleksowego ubezpieczenia Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A Przedmiot zamówienia podzielono na 2 Części: Część 1 - kompleksowe ubezpieczenie mienia Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego SA w Tarnowskich Górach Część 2 - obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na rzecz Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego SA w Tarnowskich Górach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: Załączniku nr C1 - Przedmiot zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 Załączniku nr C2 - Przedmiot zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 Część 1 Przedmiot zamówienia stanowią ubezpieczenia mienia: Lp. Rodzaj ubezpieczenia Kod CPV 1 mienie od wszystkich ryzyk all risk 66515100-4 2 sprzęt elektroniczny i medyczny stacjonarny i przenośny na bazie all risk 66515000-3 Szczegółowy opis zamówienia opisany został w Załączniku nr C1 do SIWZ. Część 2 Przedmiot zamówienia stanowią ubezpieczenia: Lp. Rodzaj ubezpieczenia Kod CPV 1 dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia 66516400-4 2 obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą 66516400-4 Szczegółowy opis zamówienia opisany został w Załączniku nr C2 do SIWZ. II TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, SPOSÓB DOSTAWY, PŁATNOŚĆ 1. Terminy wykonania - ubezpieczenie ma obejmować okres od 01.08.2013 r. do 31.07.2014 r. tj. 12 miesięcy. 2. Warunki płatności dla: a Część 1 - 4 równe raty, w terminach do: 20.08.2013r, 20.10.2013r., 20.12.2013r., 20.02.2014r. b Część 2 - 4 równe raty, w terminach do: 31.08.2013r., 31.10.2013r., 31.12.2013r., 28.02.2014r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Majątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A, Al. Jerozolimskie 172, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36641,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36641,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41610,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - OC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddział Regionalny Pion Klienta Korporacyjnego, ul. Mickiewicza 5, 40-953 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 615906,00

  • Oferta z najniższą ceną: 615906,00 / Oferta z najwyższą ceną: 615906,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.