eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa hotelarska wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi dla uczestników spotkania pilotażowego, w ramach projektu WCPR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Warszawa: Usługa hotelarska wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi dla uczestników spotkania pilotażowego, w ramach projektu WCPR
Numer ogłoszenia: 356178 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 327 69 00, faks 0-22 327 69 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarska wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi dla uczestników spotkania pilotażowego, w ramach projektu WCPR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Zakup usług hotelarskich dla uczestników spotkania pilotażowego w Lublinie, w ramach projektu WCPR 1. Informacje wstępne: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarskich wraz ze świadczonymi na terenie hotelu usługami gastronomicznymi na potrzeby przeprowadzenia spotkania pilotażowego. 2. Założenia: Z usług hotelowych i gastronomicznych będzie korzystać max 40 osób uczestniczących w spotkaniu pilotażowym organizowanym przez Centrum Projektów Informatycznych MSWiA. Liczba 40 uczestników spotkania może ulec zmniejszeniu, przy czym liczba ta nie będzie mniejsza niż 25 osób. Termin noclegu to 25-26 sierpnia br. Hotel musi zapewniać możliwość przeprowadzenia konferencji. 3. Zakres pracy: Do zadań Wykonawcy należeć będzie przygotowanie usług hotelarskich dla maksimum 40 osób, w tym zapewnienie usług gastronomicznych w postaci kolacji w dniu 25.08.br. oraz obiadu w dniu 26.08.br. Poprzez przygotowanie usługi hotelarskiej wraz z zapewnieniem usług gastronomicznych rozumie się w szczególności obowiązek Wykonawcy w następującym zakresie: -zapewnienie noclegu w czterdziestu (40) pokojach jednoosobowych, -zapewnienie wyżywienia, tj. kolacja (25.08) dla 40 osób, jednego śniadania (25.08) dla czterdziestu osób oraz obiadu (26.08); wszystkie posiłki serwowane w formie bufetu, -nadzór organizacyjny nad przebiegiem zakwaterowania na miejscu: przyjęcie gości, zakwaterowanie, informowanie gości o wszelkich okolicznościach istotnych dla przebiegu zakwaterowania, -zapewnienie serwisu kawowego dla 40 osób i dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Lublina. 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zapewnienia sali konferencyjnej dla maksimum 40 osób w dniu 26.08.br., w cenie nie wyższej niż 600 netto zł w tym: -zapewnienie sprzętu umożliwiającego sprawne przeprowadzenie konferencji: o ekran, o projektor multimedialny, o flipchart, o laptop, o materiały do sporządzania notatek, markery, etc., o dostęp do Internetu, o nagłośnienie. Zamawiający przygotuje program spotkania, do którego Wykonawca powinien dostosować zamówienie, tj. zaplanować godziny posiłków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: System Informatyczny Powiadamiania Ratunkowego SI PR / 7. oś priorytetowa Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz 12. oś priorytetowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel Victoria Sp. z o.o., ul. Narutowicza 58/60, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10938,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10938,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19015,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż 125.000 euro

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.