Ogłoszenie z dnia 2010-12-10
Rzeszów: Usługi sprzątania budynku , pomieszczeń biurowych i terenu wokół budynku siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18.
II.US.VIII.2514/1/2010
Numer ogłoszenia: 356045 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Siemieńskiego 18, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 875 14 00, faks (017) 864 23 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynku , pomieszczeń biurowych i terenu wokół budynku siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18. II.US.VIII.2514/1/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi sprzątania budynku , pomieszczeń biurowych i terenu wokół budynku siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impel Cleaning Sp.zo.o. 53-111 Wrocław ul.Ślężna 118, oddział Lubelsko-Podkarpacki 35-309 Rzeszów ul. Podwisłocze 21., Rzeszów ul. Podwisłocze 21., 35-309 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228492,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283284,00
Oferta z najniższą ceną: 283284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 674251,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w trybie zapytania o cenę może być udzielone jedynie dla postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne, które wynoszą 125.000/193.000 euro dla dostaw i usług lub 4.845.000 euro dla robót budowlanych (art. 70 ustawy Pzp). Ponadto przedmiotem zamówienia udzielanego w trybie zapytania o cenę mogą być jedynie dostawy lub usługi. Ustawa Pzp nie precyzuje definicji usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Jednak, zgodnie z piśmiennictwem, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia: - popularny, - ogólny, - masowy lub - seryjny, a także: - dokładnie określony, - znormalizowany, - odpowiadający przeciętnym wymaganiom. Przedmiot zamówienia musi mieć charakter standardowy, typowy, a nie specyficzny, wymagający indywidualnego podejścia. Taki standardowy charakter mają np. gotowe wyroby katalogowe o małym stopniu złożoności, np. materiały biurowe. Na rynku usług mogą to być np. proste usługi poligraficzne (druk), usługi sprzątania, jak również usługi ochrony. Natomiast tryb zapytania o cenę nie może być wykorzystywany do nabywania towarów lub usług specjalistycznych, przeznaczonych dla wąskiego kręgu odbiorców, o dostępności ograniczonej do nielicznych, specjalistycznych. Należy pamiętać, że naruszenie przepisów ustawy Pzp określających przesłanki stosowania trybów jest naruszeniem dyscypliny finansów publicznych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Ponadto, zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 6, jeżeli zamawiający z naruszeniem przepisów ustawy Pzp zastosował tryb zapytania o cenę, umowa z awarta w wyniku takiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegałaby unieważnieniu. Podstawa prawna: - art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.), - art. 17 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 r. nr 14, poz. 114), - opinia UZP w sprawie nabywania usług w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 6
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu, polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego - Odcinek N: DW 886
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Dost.5 szt.fabry. nowych elektrohyd.dźwig. dwukol.,1szt.kompre.śrub,1szt.urządz.do dynam.wymiany oleju w aut.skrzyni biegów oraz 1 szt.wózka narzędz.z wyp.do obsł.poj.hybry i elek. dla KWP w Rzeszowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy (zamówienie z podziałem na 8 części)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.