eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokolniki › Zakup lekkiego samochodu pożarniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Sokolniki: Zakup lekkiego samochodu pożarniczego
Numer ogłoszenia: 355964 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Ochędzynie , Ochędzyn Stary 45A, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 62 7845104, faks 62 7845194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu pożarniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest (Zakup lekkiego samochodu pożarniczego ) o następujących minimalnych parametrach : 2.1.1. Rodzaj pojazdu : 1) rok produkcji - 2009 2) kolor - czerwony 3) dopuszczalna masa całkowita do 3490 kg, 4) przeszklenie w części osobowej, 5) drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kat. min.180 stopni 6) przystosowany do przewozu min 5 osób, 7) drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, 8) przedział osobowy wyłożony tapicerka i podsufitką, 9) elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, 10) centralny, podwójnie regulowany zamek z pilotem, 11) poduszka powietrzna dla kierowcy, 12) układy bezpieczeństwa : ABS, ESP. 2.1.2. Silnik : 1) z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniającym normy Euro4 2) o pojemności 2,4 TDCi 100 KM, 3) moment obrotowy 285 Nm, 4) napęd na oś tylną, 2.1.3. Oznakowanie : 1) belka świetlna z napisem STRAŻ 2) generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych, 3) lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, 4) lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego, 5) tablice magnetyczne z napisem STRAŻ. 2.1.4. Zabudowa : 1) oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, 2) oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, 3) dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, 4) przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V, 5) konstrukcja przedziału dla załogi ma zapewniać ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielnie przedziału sprzętowego od przedziału załogi, 6) podłoga przedziału załogi i ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową, 7) zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia, 8) półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze. 2.1.5. Wyposażenie dodatkowe : 1) agregat wysokociśnieniowy o następujących parametrach : - wydajność pompy min 40 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar z płynną regulacją, - silnik czterosuwowy, - rozrusznik ręczny, - linia szybkiego natarcia min.40 mb ze zwijadłem ręcznym, - prądownica pistoletowa , z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego, - zbiornik wody o pojemności 300 litrów. 2.1.6. Radiotelefony : 1) radiotelefon samochodowy o parametrach : - częstotliwość VHF 136-174 MHz, - moc 1 - 25W, - odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, - wyświetlacz alfanumeryczny min.14 znaków. 2.1.7. Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak. 2.1.8. Wyciągarka 3,5 tony, 2.1.9. Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. 3. Pojazd powinien odpowiadać wymaganiom dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla jednostek ochotniczych straży pożarnych - edycja druga - marzec 2006, opracowanie przez CNBOP - luty 2006 i wymaganiami ogólnymi i szczegółowymi dla samochodów ratowniczo - gaśniczych KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002 z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzącego w skład zamówienia. 3.1.Zamawiający informuje, że wszelkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia , wskazania firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy (lub równoważne) Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne, o parametrach nie gorszych niż wymienione..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.050,00 zł. słownie : cztery tysiące pięćdziesiąt zł 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.6. Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1. Jest niezgodna z ustawą. 3.2. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.5. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. 3.6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz dostaw, co najmniej 2 pojazdów odpowiadających swoim rodzajem pojazdowi, który stanowi przedmiot zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3.2. Potwierdzeniem wykazu wykonywanych dostaw/usług mogą być: 3.2.1. referencje, 3.2.2. protokoły odbioru, 3.2.3. lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych dostaw. 3.3. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - dostawę samochodów przystosowanych dla potrzeb ratowniczo - gaśniczych. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : 4.1. Oświadczenie Wykonawcy - o treści, że znajduje się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.1, 2.3, 2.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach i podpunktach dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 9. W celu potwierdzenia, że przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 9.1.Oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi obowiązującymi na terenie RP. 10. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 10.1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 10.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Ochędzynie Stary Ochędzyn 45A 98-420 Sokolniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 98 - 420 Sokolniki pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków budżetu Gminy Sokolniki, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej Oddział Wojewódzki w Łodzi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.