Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: termorenowacja budynku mieszkalnego przy ul. Bora Komorowskiego Nr 5 w Słupsku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, do kontaktów: Mirosław Dańko, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48, e-mail: pgm@mars.slupsk.pl, http://www.pgm.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termorenowacja budynku mieszkalnego przy ul. Bora Komorowskiego Nr 5 w Słupsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie termorenowacji ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Bora Komorowskiego Nr 5 w Słupsku. Zakres robót obejmuje między innymi: ocieplenie ścian metodą lekką-mokrą z tynkiem mineralnym baranek gr. 2mm malowanym farbami silikatowymi - ca. 1783m2, remont 40 logii z wymianą posadzek i wykonaniem nowej izolacji poziomej z papy termozgrzewalnej , remont 4 wiatrołapów wejść do klatek schodowych, wymianę 20 szt. okien klatek schodowych, wyminę 30 szt. okienek piwnicznych.Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót stanowiacym załącznik do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Słupsk ul. Bora Komorowskiego nr 5. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: ocieplenie 1783 m2 ścian budynku metodą lekką-mokrą z tynkiem mineralnym baranek gr. 2mm malowanym farbami silikatowymi - ca. 1783m2, remont 40 logii z wymianą posadzek i wykonaniem nowej izolacji poziomej z papy termozgrzewalnej , remont 4 wiatrołapów wejść do klatek schodowych, wymianę 20 szt. okien klatek schodowych, wyminę 30 szt. okienek piwnicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.06.2006;
III.1) Wymagane wadium: 2000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: a) zaoferują termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 30 dni, b) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 60 miesięcy, c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 10000m2 dociepleń budynków w technologii lekkiej-mokrej w tym ocieplenie co najmniej 2 budynków o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 , e) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy Kierownik budowy musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.08.2005, cena - 24.40 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 11:15, w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED w Gminie Słupsk (od 01.01.2024 r. Gmina Redzikowo)
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Dostawa obłożeń jednorazowego użytku, kompresów bawełnianych oraz akcesoriów okulistycznych - nr 50/TP/2024
- Wymiana 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS i dwóch sztuk zestawów baterii dla podtrzymania awaryjnego zasilania - 43/TP/2024
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 2 prace remontowe
więcej: Kładzenie zaprawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.