eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › usługi wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 05/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 05/09
Numer ogłoszenia: 35586 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 05/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 7,25 zł za jedną godzinę brutto. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części (zadań). Każda część (zadanie) określone zostało na 688 godzin. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 86.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę nie będącego osobą fizyczną, prowadzącego działalność gospodarczą 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, Wykonawcy będący osobami fizycznymi, nie prowadzący działalności gospodarczej w dniu składania oferty muszą mieć ukończone lat 18. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ . Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej zobowiązane są złożyć w ofercie wszystkie dokumenty wymienione w punktach: 4a, 5 i 6. Brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie formularza Nr 1 lub Nr 2 (druki dla wykonawców będących osobami fizycznymi, nie prowadzących działalności gospodarczej) zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty z uwzględnieniem art. 26 ust.3 p.z.p. Wykonawca nie będący osobą fizyczną, prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest złożyć w ofercie dokumenty wymienione w punkcie 1, 4b, 5 i 6 oraz w punktach 2 i 3 jeśli go dotyczy. Brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie formularza Nr 1 lub Nr 2 (druki dla wykonawców nie będących osobami fizycznymi, prowadzących działalności gospodarczą) zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty z uwzględnieniem art. 26 ust.3 p.z.p. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, - lub notarialnie poświadczonej kserokopii, lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 2. ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. W takim przypadku należy przedstawić również dokument , który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu. 3. ewentualnej umowy regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie w sprawie tego zamówienia publicznego; 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług należy złożyć w ofercie: 4a. osoba fizyczna, nie prowadzącą działalności gospodarczej: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 3 lat lub referencje wystawione przez zleceniodawcę u którego wykonywał podobne usługi (np. Urząd Skarbowy, Urząd Miejski itp.) lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego lub dokument poświadczający ukończenie szkoły średniej lub wyższej. 4b. Wykonawca nie będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 3 lat lub referencje wystawione przez Zleceniodawcę u którego wykonywał podobne usługi (np. Urząd Skarbowy, Urząd Miejski itp.) lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego lub dokument poświadczający ukończenie szkoły średniej lub wyższej pracownika, który będzie wykonywał usługę wg zasady: dokument jednego pracownika dla jednej części zamówienia (zadania). Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ , 6. Wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ , Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca (osoba nie będąca osobą fizyczną, prowadzący działalność gospodarczą) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. w pkt. 1,2,3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga: dotyczy wykonawców nie będących osobą fizyczną, prowadzących działalność gospodarczą W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać zastępujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 1 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) do składanej oferty należy dołączyć kopie umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisane przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33 A w Dąbrowie Górniczej, kod pocztowy - 41-300 , Sala Obsługi Podatnika Nr 100, stanowisko 1 i 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33 A w Dąbrowie Górniczej, kod pocztowy - 41-300 , Sala Obsługi Podatnika Nr 100, stanowisko 1 i 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zadanie określone zostało na 688 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.23.12.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 86.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.