eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w rurociągu kablowym wraz z wykonaniem zakończeń w budynkach Uczelni, na odcinku ul. Rejtana 11 (DS3) - Piłsudskiego 53 (CNTH), o łącznej długości ok. 600 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Koszalin: Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w rurociągu kablowym wraz z wykonaniem zakończeń w budynkach Uczelni, na odcinku ul. Rejtana 11 (DS3) - Piłsudskiego 53 (CNTH), o łącznej długości ok. 600 m
Numer ogłoszenia: 355795 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w rurociągu kablowym wraz z wykonaniem zakończeń w budynkach Uczelni, na odcinku ul. Rejtana 11 (DS3) - Piłsudskiego 53 (CNTH), o łącznej długości ok. 600 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w rurociągu kablowym wraz z wykonaniem zakończeń w budynkach Uczelni, na odcinku ul. Rejtana 11 (DS3) - Piłsudskiego 53 (CNTH), o łącznej długości ok. 600 m. Zamawiający wymaga wykonanie zamówienia w terminie 2 tygodni od zakończenia budowy rurociągu kablowego na odcinku Rejtana 11 (DS3) - Piłsudskiego 53 (CNTH). Planowany termin zakończenia budowy rurociągu to 30.09.2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - termin płatności 21 dni, - zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia jak w niniejszym postępowaniu -min. 2 referencje - zapewniają okres gwarancji na zachowanie parametrów transmisyjnych linii światłowodowej min. 5 lat., - dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia tj. wdmuchiwarka do światłowodów, spawarka, reflektometr itp.,( własny/dzierżawiony/ użyczony) - spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, a stanowiące kompleksową ofertę: formularz ofertowy, formularz cenowy, wykaz zrealizowanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, schematy wraz z wykazem elementów instalacji proponowanych przez Wykonawcę, wykaz sprzętu oraz aktualny odpis z rejestru. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Schematy wraz z wykazem elementów instalacji proponowanych przez Wykonawcę. W wykazie należy podać nazwy określające jednoznacznie rodzaj zastosowanych materiałów min. kabla, przełącznic, stelaży zapasu, pigtaili, adapterów (typ, producent itp.) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat (min. 2) na dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje)- min 2 dostawy - na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 6) Wykaz posiadanego lub będącego w posiadaniu wykonawcy na czas realizacji przedmiotu zamówienia sprzętu technicznego koniecznego do wykonania zamówienia- na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. 7) Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.3.14) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 08/12/2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.