eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18/8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 355733 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Oleśnica: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18/8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305703 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312953-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 93193473300000, ul. Rynek-Ratusz  , 56400   Oleśnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 717 982 100, faks 717 982 117, e-mail b.strzala@um.olesnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18/8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/15/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18/8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. 1.Charakterystyka przedsięwzięcia. 1.1.Przeznaczenie obiektów i rozwiązania funkcjonalno-użytkowe. Obiekt będący przedmiotem przebudowy , rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania jest fragmentem zespołu budynków Szpitala Powiatowego w Oleśnicy, w zabudowie zwartej, wpisanym w Gminną Ewidencję Zabytków. Obiekt składa się z : - części frontowej, użytkowanej wcześniej jako Zespół Szkół Medycznych , wybudowanej na przełomie XIX i XX wieku, posiadającej 5 kondygnacji, przykrytej dachem wielospadowym, położonej wzdłuż ul. Armii Krajowej - części frontowej i skrzydła bocznego od strony zachodniej dobudowanego w latach 60-tych XX wieku, posiadającej funkcję szpitala powiatowego, posiadającej 5 i 4 kondygnacje, przykrytej dachem płaskim - skrzydła bocznego od strony wschodniej, dobudowanego w latach 60-tych, użytkowanej jako stacja dializ, posiadającego 1 kondygnację, przykrytego dachem płaskim. Ponadto od strony frontowej przybudowana jest jednokondygnacyjna część pokryta dachem płaskim z funkcją techniczną - głównego zasilania energetycznego dla szpitala. Budynek byłego Zespołu Szkól Medycznych, który objęty będzie robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia będzie posiadać następujące funkcje : - w poziomie piwnic : jadalnia, zaplecze sanitarne , kuchenne, węzeł cieplny; - w poziomie parteru : pomieszczenia przedszkola miejskiego; - w poziomie I piętra : pomieszczenia dziennego domu opieki społecznej; - w poziomie II piętra : funkcja mieszkalna (mieszkania chronione); - w poziomie poddasza : funkcja mieszkalna. Projektowana w poziomie piwnic kuchnia z zapleczem przygotowywać będzie posiłki dla przedszkola, domu opieki społecznej , mieszkań oraz osób z zewnątrz. Łącznie przewiduje się około 480 posiłków wydawanych dziennie. 1.2. Charakterystyka projektowanego zagospodarowania terenu Cały obiekt zlokalizowany jest obecnie na terenie dwóch działek, jedna we władaniu inwestora, druga we władaniu Szpitala Powiatowego w Oleśnicy. Teren obsługują dwa wjazdy od strony ulicy. Wjazd na teren planowanej inwestycji zlokalizowany od strony podwórza ustanowiono w formie służebności drogi. Teren planowanej inwestycji zlokalizowany od strony frontowej , posiada bezpośredni dostęp do ul. Armii Krajowej, stanowiącej drogę powiatową. Część terenu wydzielona na potrzeby realizacji i użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, graniczy bezpośrednio z terenem przyległym do części budynku w której znajduje się stacja dializ oraz z terenem na którym znajduje się czynny szpital. Wjazd na teren planowanej inwestycji jest wjazdem wspólnym dla stacji dializ i obiektów gospodarczych należących do szpitala od strony podwórza. Zaprojektowane zagospodarowanie terenu od strony podwórza przewiduje wykonanie placu zabaw dla dzieci z ogrodzeniem, części rekreacyjnej ogólnej i części rekreacyjnej z urządzeniami terenowymi do ćwiczeń dla osób dorosłych, 5 miejsc parkingowych oraz wiaty na składowanie odpadów. Zagospodarowanie terenu od strony ulicy przewiduje renowację balustrady zabezpieczającej podjazd do wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych. Na potrzeby realizacji obiektu wybudowana będzie nowa stacja transformatorowa od strony podwórza II. Dane charakteryzujące inwestycje pod względem powierzchniowo-kubaturowym: 1. Przebudowywany budynek byłego Zespołu Szkół Medycznych : a) Kubatura - 23 083 m3, b) Powierzchnia użytkowa - 3127,89 m2, c) Liczba kondygnacji - V (w tym piwnica), 2. Nowoprojektowana stacja transformatorowa: a) Powierzchnia zabudowy - 11,25 m2 b) Kubatura - 30,37 m3 3. Nowoprojektowana wiata na odpady: a) Powierzchnia zabudowy - 16,00 m2 4. Zagospodarowanie terenu przyległego: a) Powierzchnia zagospodarowania terenów zielonych - 2144,88 m2 b) Powierzchnia do utwardzona dróg, dojść i dojazdów - 2095,17 m2 c) Powierzchnia zabudowy - 1153,95 m2 Razem powierzchnia terenu inwestycji - 5394,00 m2 1.3.Zakres i opis robót przewidziany do wykonania: 1.1 Prace rozbiórkowe wewnętrzne: - demontaż więźby dachowej; - demontaż istniejących podłóg i listew przypodłogowych; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; - skucie posadzek w piwnicy i przegłębienie posadzki ceglanej do wymaganej głębokości; - demontaż istniejących stropów drewnianych oraz stopów masywnych; - istniejących warstw malarskich na ścianach oraz okładzin ceramicznych; - istniejących tynków i warstw do warstwy cegieł; - istniejących ścian działowych; - wykonanie niezbędnych przekuć w ścianach konstrukcyjnych; - demontaż istniejących kominów i przewodów wentylacyjnych; - demontaż parapetów wewnętrznych; - demontaż warstw posadzkowych z podestów klatki schodowej; - demontaż drewnianych stopnic na schodach oraz balustrad przy klatce schodowej; - demontaż istniejących instalacji; 1.2 Prace rozbiórkowe zewnętrzne: - demontaż pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskim, rynnami i rurami spustowymi; - rozbiórka schodów zewnętrznych prowadzących do części piwnicznej; - demontaż krat na oknach; - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy; - demontaż całej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; - odkopanie ścian zewnętrznych budynku w celu wykonania izolacji pionowej ścian fundamentowych; - demontaż balustrady przy pochylni od strony frontowej; 1.3 Prace budowlane wewnętrzne: - wykonanie nowo projektowanych posadzek na gruncie; - wykonanie stropów, stropodachów, podciągów, nadproży, innych elementów konstrukcyjnych; - wykonanie schodów żelbetowych nowo projektowanych; - wymiana stopnic istniejących schodów w klatkach schodowych; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, termicznych, akustycznych; - wykonanie barierko - kraty na poddaszu - klatka schodowa oraz na parterze - klatka schodowa; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej nowoprojektowanej; - oczyszczenie z farby balustrad wewnętrznych na klatkach schodowych i podniesienie ich na wysokość 1,10m; - wykonanie parapetów wewnętrznych; - podanie renowacji istniejących drzwi zgodnie oznaczeniem na rysunkach; - impregnacja ścian piwnicy- ściany ceglane, piaskowanie i uzupełnienie ubytków; - wylanie wylewki na podestach klatki schodowej w celu wyrównania poziomów; - skucie tynków wewnętrznych i impregnacja cegieł na ścianach istniejących; - przyprowadzenie odgrzybiania konstrukcji murowych oraz stropów masywnych; - wykonanie ścian działowych pomieszczeń pod nowy układ funkcjonalny; - montaż 2x płyt g-k ogniochronnymi pod stropami drewnianymi oraz od biegami i spocznikami drewnianej klatki schodowej; - wykonanie elementów wykończeniowych (układanie płytek na ścianach i posadzkach, malowanie ścian i sufitów); - wykonanie robót wykończeniowych: ściany działowe, wykonanie posadzek, sufitów podwieszanych, roboty tynkarskie i malarskie; - wykonanie instalacji wewnętrznych; 1.4 Prace budowlane zewnętrzne: - wykonanie więźby dachowej z ociepleniem i poszyciem dachu wraz z montażem obróbek blacharskich; - montaż nowych rynien i rur spustowych; - renowacja zewnętrznych parapetów z cegły oraz montaż obróbek blacharskich; - wykonanie zewnętrznych balustrad na wysokości 0,85m w oknach o parapecie na wysokości 0,8m i mniejszej od poziomu posadzki; - wykonanie zadaszeń nad wejściami - daszki szklane z elementami nierdzewnymi; - wykonanie murków oporowych przy drzwiach wejściowych do piwnicy; - wykonanie opaski betonowej wokół budynku i chodników; - wykonanie podłogi podniesionej na tarasie; - montaż okien i drzwi wg zestawień stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie izolacji ścian fundamentowych piwnicy; - wykonanie nowych schodów zejściowych do piwnic; - wykonanie schodów zewnętrznych o konstrukcji stalowej od strony podwórza; - wykonanie kominów oraz montaż ław i stopni kominiarskich; - montaż klap oddymiających z funkcją wyłazu dachowego; - uzupełnienie i wymiana skorodowanych oraz uszkodzonych cegieł na elewacji wraz z wymianą brakujących dachówek w nadprożach okien; - wymiana brakujących cegieł w słupkach balustrady na tarasie i wykonanie nowego pochwytu; - przywrócenie nośności spękanych nadproży okiennych; - wykonanie krat w oknach na poddaszu oraz na 2 piętrze w skrzydłach bocznych budynku; - renowacja schodów przy wejściach od strony frontowej 1.5 Instalacje wewnętrzne sanitarne: - Instalacja wodociągowa wraz z nowym przyłączem wodociągowym - Instalacja kanalizacji sanitarnej wraz dwoma nowymi przyłączami wodociągowymi. - Instalacja C.O. wraz z nowym węzłem C.O. - Instalacja gazowa wraz z nowym przyłączem gazowym. - Instalacja wentylacji mechanicznej wraz z montażem central wentylacyjnych w poziome kondygnacji poddasza, 1.6 Instalacje elektryczne: - Budowa nowoprojektowanej stacji transformatorowej, - Instalacja elektryczna wewnętrzna, - Instalacja oświetleniowa wewnętrzna, - Instalacja oświetleniowa zewnętrzna, 1.7 Instalacje teletechniczne: - Instalacje sieci telekomunikacyjnej, - Instalacja sieci systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania, - Instalacja systemu domofonowego, - Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu, - Instalacja systemu telewizji dozorowej, - Instalacja systemu audiowizualnego (Przedszkole, Klub Integracji Społecznej KIS i Dzienny Dom Pomocy Społecznej DDPS), - Instalacja systemu RTV-SAT, 1.8 Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku wg PZT: - Wykonanie wycinki drzew i krzewów, - Budowa drogi pożarowej z kostki betonowej, - Budowa placu zabaw z ogrodzeniem przynależnego do przedszkola oraz strefy rekreacji z urządzeniami terenowymi do ćwiczeń dla dorosłych, - Budowa miejsca rekreacji ogólnej, - Budowa miejsc 5 postojowych w tym miejsca postojowego dla niepełnosprawnych, - Budowa wiaty na odpady. - Budowa zewnętrznej strefy wejściowej od strony ulicy.Zamawiający wymaga aby roboty budowlane zostały wykonane do 31.08.2018 r.; ze względu na możliwe dofinansowanie ze środków unijnych Zamawiający wymaga aby prace dotyczące przedszkola wraz z częścią wspólną inwestycji (w szczególności: wykonanie całości robót na kondygnacji piwnicy i parteru, wykonanie przyłączy + trafostacja z urządzeniami, konstrukcji dachu i pokrycia, instalacja odgromowa, plac zabaw dla dzieci z wyposażeniem, drogi dojazdowe, pełne wyposażenie kondygnacji parteru i piwnicy, windy, wiata na odpady) zostały zakończone najpóźniej w terminie do 31 października 2017 r. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie najpóźniej do dnia 15.12.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4
Dodatkowe kody CPV: 42233000-9, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16813438.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Berger Bau Polska Sp. z o.o.,  ,  ul. Szczecińska 11,  54-517,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20483352,36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19631208,39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21881700,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.