eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Kościelisko w roku 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Kościelisko: Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Kościelisko w roku 2015
Numer ogłoszenia: 355712 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328408 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Kościelisko w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 z późniejszymi zmianami) w roku 2015. KOD CPV: 09-31-00-00-5 (Elektryczność) Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy prawo energetyczne oraz roz-porządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Lokalizacja punktów poboru energii: Dostawa energii do zasilania punktów oświetlenia ulicznego, rozmieszczonych w granicach Gminy Kościelisko oraz bu-dynku Urzędu Gminy Kościelisko i innych budynków gminnych jednostek - zgodnie z wykazem stanowiącym załącz-nik nr 1 do SIWZ . Czas zużywania energii: 1) Do oświetlenia ulicznego w czasie zmiennym od zmierzchu do świtu . 2) Do budynków gminnych przez całą dobę. Grupy taryfowe: 1) C 11 2) C 12a 3) C 12b 4) C 22a Ilość zużywanej energii: Szacunkowa ilość zużywanej energii elektrycznej za okres 12 miesięcy (?10%): 1) Oświetlenie uliczne : taryfa: C12b - 519 296 kWh (rozliczane w taryfie dziennej: 237 891 kWh i nocnej: 281 404 kWh) 2) Budynki gminne : taryfa C12b - 230 151 kWh (rozliczane w taryfie dziennej: 134 527 kWh, nocnej: 95 624 kWh) taryfa C11 - całodobowa: 35 914 kWh, taryfa C12a - 77 927 kWh (rozliczane w taryfie szczytowej: 24 499 kWh, pozaszczytowej: 53 428 kWh) taryfa C22a - 294 501 kWh (rozliczane w taryfie szczytowej: 48 381 kWh, pozaszczytowej: 246 120 kWh) Zamawiający informuje, iż przekaże wybranemu Wykonawcy niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, następujące dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel). a) danych: - adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki - numer NIP - numer REGON - kod URD - adres punktu poboru - (miejscowość, ulica, kod pocztowy) - przeznaczenie punktu poboru - grupa taryfowa - kod PPE - roczny wolumen energii elektrycznej - numer licznika - numer aktualnie obowiązującej umowy - numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego Sprzedawcy b) dokumentów: - pełnomocnictwo - dokument nadania numeru NIP - dokument nadania numeru REGON - KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka - dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnic-twa - numer rachunku bankowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA SA, ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288282,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 312585,67

  • Oferta z najniższą ceną: 312585,67 / Oferta z najwyższą ceną: 330386,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.