Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Kraków: DOSTAWY ODZIEŻY, OBUWIA, BIELIZNY OPERACYJNEJ.
Numer ogłoszenia: 35543 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODZIEŻY, OBUWIA, BIELIZNY OPERACYJNEJ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch barierowy operacyjny zielony wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany zgodnie z normą PN-EN 13795 o zróżnicowanej grubości tkaniny, w polu krytycznym fartucha ( przód i rękawy) o gramaturze 110 - 135 g/m2, poza obszarem krytycznym tkanina o gramaturze do 85 g/m2 , wykonany z tkaniny polestrowej z dodatkiem włókna węglowego, tkanina nieteflonowana, nieimpregnowana. Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie, szew łączący poszczególne elementy fartucha kryty, zawijany dwugłowy, stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem. Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Temperatura prania 75o C Temperatura sterylizacji 134 o C 181000000 szt. 100 2. Prześcieradło barierowe 220 cm x 150 cm zielone operacyjne wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonane zgodnie z normą PN-EN 13795. Prześcieradło wykonane w polu krytycznym z tkaniny poliestrowej o gramaturze powyżej 110g/m2 , poza obszarem krytycznym wykonane z tkaniny poliestrowo - bawełnianej ( zawartość bawełny min. 55% i około 40 % poliestru ) o gramaturze 180-200g/m2. Tkanina przebadana pod kątem pylenia zgodnie z normą PN-EN 13795 Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS w polu krytycznym Temperatura prania 75 o C Temperatura sterylizacji 134 o C 181000000 szt. 100 3. Obłożenie chirurgiczne barierowe 90cm x 120cm zielone (serweta chirurgiczna). Serweta chirurgiczna barierowa wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonane zgodnie z normą PN-EN 13795. Serweta wykonana w polu krytycznym z tkaniny poliestrowej o gramaturze powyżej 110g/m2, poza obszarem krytycznym z tkaniny poliestrowo-bawełnianej ( zawartość bawełny min. 55% i około 40% poliestru) o gramaturze 180-200g/m2. Tkanina przebadana pod kątem pylenia zgodnie z normą PN-EN 13795. Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS w polu krytycznym Temperatura prania 75 o C Temperatura sterylizacji 134 o C 17218200-5 szt. 500 4. Komplet chirurga zielony bluza + spodnie Odzież operacyjna wielokrotnego użytku , wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano- poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Bluza w serek- dwie kieszenie naszywane w dolnej części. Spodnie z gumką wiązane z przodu na troki kurczliwość max.3%. Barwnik odporny na działanie chloru. Temperatura prania 95 o C Wymagane badanie potwierdzające pylenie na poziomie określonym w normie PN-EN 13795 181000000 kpl. 200 5. Sukienka operacyjna zielona - krótki rękaw Odzież operacyjna wielokrotnego użytku , wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano- poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Wykrój pod szyję w serek, dwie kieszenie naszywane na wysokości bioder. Barwnik odporny na działanie chloru, kurczliwość max.3%. Temperatura prania 95 o C 181000000 szt. 20 6. Obuwie operacyjne zielone Obuwie gumowe o podwyższonej odporności na degradację i starzenie, elastyczne ,wentylowane po bokach z wkładką masującą. Podeszwy antypoślizgowe. Obuwie posiadające CE. Temperatura mycia i dezynfekcji do 130 o C 188300006 para 30.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 17.21.82.00 - 17.21.82.00 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, a wykaże to stosownym oświadczeniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia proporcjonalnie do przedmiotu zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 7) Dokumenty potwierdzone przez producenta , że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z normą PN-EN 13795-1:2003
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z P SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z P SP ZOZ ( BUDYNEK KOMENDY) UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pralniczych dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy Zdroju
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych - ZP-16/24
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH
- dostawa bezzałogowego statku powietrznego dla WGGiIŚ - DE - dzp.272-203/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży , obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników ZUOK RUDNO Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.