eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY ODZIEŻY, OBUWIA, BIELIZNY OPERACYJNEJ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Kraków: DOSTAWY ODZIEŻY, OBUWIA, BIELIZNY OPERACYJNEJ.
Numer ogłoszenia: 35543 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODZIEŻY, OBUWIA, BIELIZNY OPERACYJNEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch barierowy operacyjny zielony wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany zgodnie z normą PN-EN 13795 o zróżnicowanej grubości tkaniny, w polu krytycznym fartucha ( przód i rękawy) o gramaturze 110 - 135 g/m2, poza obszarem krytycznym tkanina o gramaturze do 85 g/m2 , wykonany z tkaniny polestrowej z dodatkiem włókna węglowego, tkanina nieteflonowana, nieimpregnowana. Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie, szew łączący poszczególne elementy fartucha kryty, zawijany dwugłowy, stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem. Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Temperatura prania 75o C Temperatura sterylizacji 134 o C 181000000 szt. 100 2. Prześcieradło barierowe 220 cm x 150 cm zielone operacyjne wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonane zgodnie z normą PN-EN 13795. Prześcieradło wykonane w polu krytycznym z tkaniny poliestrowej o gramaturze powyżej 110g/m2 , poza obszarem krytycznym wykonane z tkaniny poliestrowo - bawełnianej ( zawartość bawełny min. 55% i około 40 % poliestru ) o gramaturze 180-200g/m2. Tkanina przebadana pod kątem pylenia zgodnie z normą PN-EN 13795 Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS w polu krytycznym Temperatura prania 75 o C Temperatura sterylizacji 134 o C 181000000 szt. 100 3. Obłożenie chirurgiczne barierowe 90cm x 120cm zielone (serweta chirurgiczna). Serweta chirurgiczna barierowa wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonane zgodnie z normą PN-EN 13795. Serweta wykonana w polu krytycznym z tkaniny poliestrowej o gramaturze powyżej 110g/m2, poza obszarem krytycznym z tkaniny poliestrowo-bawełnianej ( zawartość bawełny min. 55% i około 40% poliestru) o gramaturze 180-200g/m2. Tkanina przebadana pod kątem pylenia zgodnie z normą PN-EN 13795. Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS w polu krytycznym Temperatura prania 75 o C Temperatura sterylizacji 134 o C 17218200-5 szt. 500 4. Komplet chirurga zielony bluza + spodnie Odzież operacyjna wielokrotnego użytku , wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano- poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Bluza w serek- dwie kieszenie naszywane w dolnej części. Spodnie z gumką wiązane z przodu na troki kurczliwość max.3%. Barwnik odporny na działanie chloru. Temperatura prania 95 o C Wymagane badanie potwierdzające pylenie na poziomie określonym w normie PN-EN 13795 181000000 kpl. 200 5. Sukienka operacyjna zielona - krótki rękaw Odzież operacyjna wielokrotnego użytku , wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano- poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Wykrój pod szyję w serek, dwie kieszenie naszywane na wysokości bioder. Barwnik odporny na działanie chloru, kurczliwość max.3%. Temperatura prania 95 o C 181000000 szt. 20 6. Obuwie operacyjne zielone Obuwie gumowe o podwyższonej odporności na degradację i starzenie, elastyczne ,wentylowane po bokach z wkładką masującą. Podeszwy antypoślizgowe. Obuwie posiadające CE. Temperatura mycia i dezynfekcji do 130 o C 188300006 para 30.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 17.21.82.00 - 17.21.82.00 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, a wykaże to stosownym oświadczeniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia proporcjonalnie do przedmiotu zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia; , a wykaże to stosownym oświadczeniem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 7) Dokumenty potwierdzone przez producenta , że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z normą PN-EN 13795-1:2003

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z P SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z P SP ZOZ ( BUDYNEK KOMENDY) UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.