eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawidów › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaniaBudowa sali sportowej przy ul. Szkolnej 4 w Zawidowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Zawidów: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa sali sportowej przy ul. Szkolnej 4 w Zawidowie
Numer ogłoszenia: 355424 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zawidowie , Pl. Zwycięstwa 21/22/22, 59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7788282, faks 075 7788205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zawidow.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa sali sportowej przy ul. Szkolnej 4 w Zawidowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania.: Budowa sali sportowej przy ul. Szkolnej 4 w Zawidowie Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje rozbudowę istniejącego budynku szkolnego, który będzie pełnił funkcję łącznika budynku z salą sportową, rozbiórkę dwóch istniejących budynków szkolnych, budowę sali sportowej o wymiarach 24x53 z zapleczem socjalnym, pomieszczeniem do rehabilitacji osób niepełnosprawnych i widownią oraz zagospodarowanie terenu w oparciu o sporządzony projekt budowlany oraz projekty wykonawcze pełnego zakresu robót. Umowny termin wykonania robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim to 30 listopada 2010r. Planowany okres sprawowania nadzoru inwestorskiego ustala się do dnia 31 grudnia 2010 r., oraz w okresie gwarancji, który wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich obiektów Nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), a w szczególności: 1. Nadzór nad realizacją zgodności robót budowlanych z przyjętym harmonogramem (obowiązkowy pobyt kierownika zespołu inspektorów na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum trzy dni w tygodniu). 2. Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3. Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 4. Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: 1) potwierdzenia gotowości do odbioru, 2) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, 3) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie oraz dokumentacji powykonawczej. 5. Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych podczas odbioru. 6. Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. 7. Wypełnienie wszystkich dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja, pełnienie nadzoru nad ewentualnymi dodatkowymi robotami budowlanymi itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a eżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum dwie usługi sprawowania kompleksowego nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastępczego nad robotami budowlanymi obejmującym wykonanie obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej minimum 10 000 m3 i wartości co najmniej 6 mln zł. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania usługi oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - referencje wyłącznie od Inwestora nadzorowanych robót; 5. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz w niżej wymienionych specjalnościach instalacyjnych: - w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, - w zakresie instalacji oraz sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, - w zakresie instalacji oraz sieci elektrycznych oraz energetycznych Ww osoby winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie w swojej specjalności oraz stosowne zaświadczenia. 7. Oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 8. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 2, 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze. zm.). Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt 2, 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt. 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt a, b, d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 13, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług nadzoru nad robotami budowlanymi, o których mowa w rozdziale B.1 punkt 4 niniejszej SIWZ wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. Referencje potwierdzające należyte wykonanie robót muszą pochodzić wyłącznie od poprzednich Zamawiających/ Inwestorów. Nie mogą to być dokumenty wystawione przez głównego wykonawcę dla podwykonawcy. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, 9. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. Kwalifikacje osób, o których mowa w punktach 8, 9 należy potwierdzić kopiami uprawnień zawodowych oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z adnotacją o aktualnym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 11. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 (należy określić zakres). 12. Dowód wniesienia wadium. (wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert). 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 15. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie pełnomocnictwa winny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 16. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 17. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 18. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 19. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 20. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 21. Załączniki powinny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem formy i treści i wypełnione) przez Wykonawcę bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą ich sensu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miasto.zawidow.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Zawidów Plac Zwycięstwa 21/22, 59-900 Zawidów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Zawidów Plac Zwycięstwa 21/22, 59-900 Zawidów pokój nr 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.