eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i fotokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świdnicy. Postępowanie nr ZP/2/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Świdnica: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i fotokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świdnicy. Postępowanie nr ZP/2/2011
Numer ogłoszenia: 355208 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Świdnicy , ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i fotokopiarek dla Sądu Rejonowego w Świdnicy. Postępowanie nr ZP/2/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego/fotokopiującego, w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych (pochodzących od producenta sprzętu drukującego) lub równoważnych. 3.3. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, np. monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g) w którym wszystkie części są pełnowartościowe, a elementy mające największy wpływ na jakość wydruku, tj. bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny są częściami nowymi, w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3.4. W celu potwierdzenia zgodności jakości materiałów równoważnych z odpowiednikami oryginalnymi Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie następującej treści: Oświadczam, że oferowany materiał równoważny swoją jakością i wydajnością nie odbiega od oryginalnego materiału pochodzącego od producenta sprzętu drukującego i spełnia wymogi określone w pkt. 3.3 lit. a-g specyfikacji oraz w zakresie wydajności wymogi określone w rub. E tabeli zawartej w formularzu ofertowym (zał. 1). 3.5. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnionych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 3.7. Niezależnie od ww. wymagań Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie następującej treści: Oświadczam, że w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie lub wymianę urządzenia własnym staraniem i na własny koszt oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, wykonam na własny koszt. 3.8. Wymagania dodatkowe, zgodnie z częścią 7 SIWZ pkt 7.3 i następne (tj. oświadczenia o których mowa powyżej) 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia nie później niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.10 Puste pojemniki po zużytych materiałach, Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w tym zakresie. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów ani odpowiedzialności. 3.11. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może wypowiedzieć Wykonawcy umowę z powodu niezgodności towaru z ofertą. 3.12. W cenie oferty należy ująć wszystkie czynności wchodzące w skład dostawy oraz transportu zamówionego towaru oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do/od Zamawiającego oraz ewentualne upusty cenowe. 3.13. Wykonawca udzieli nie mniej niż 12-miesięcznej gwarancji na jakość i żywotność dostarczonych produktów. 3.14. Dostawa realizowana będzie w okresie obowiązywania umowy każdorazowo zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego. 3.15. Wykonawca dostarczać będzie określone produkty w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem lub mailowo. W przypadku zwłoki w realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,15 % łącznej ceny brutto wskazanej w formularzu ofertowym (zał. 1) w rub. I , za każdy dzień zwłoki. W przypadku zwłoki w realizacji zamówienia dłuższej niż 14 dni, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i skorzystać z prawa żądania zapłaty kary umownej w wysokości 10% wartości wskazanej jako łączna cena brutto w formularzu ofertowym (zał. 1 ) w rub. I formularza. 3.16. W zamówieniu zostaną określone w szczególności: rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, termin i kwota wynagrodzenia, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi przez Wykonawcę w formularzu cenowym. 3.17. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4, skąd następować będzie także odbiór zużytych materiałów. 3.18. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia dokumentów księgowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego dotyczacego przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie bedzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i fotokopiarek w przewidzianym terminie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. 3ai 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni posiadać wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązani są do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzą podwykonawcom. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 6.1.1 - 6.1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 6.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. 2) i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. 3a i 3b). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że oferowany materiał równoważny swoją jakością i wydajnością nie odbiega od oryginalnego materiału pochodzącego od producenta sprzętu drukującego i spełnia wymogi określone w pkt. 3.3 lit. a-g specyfikacji oraz w zakresie wydajności wymogi określone w rub. E tabeli zawartej w formularzu ofertowym (zał. 1) Oświadczanie, że w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuję się do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie lub wymianę urządzenia własnym staraniem i na własny koszt oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca wykona na własny koszt.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Razem z ofertą należy przedłożyć: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (zał. nr 2); b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3a lub 3b); c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w stepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; d) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę; e) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w lit. d, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: f) oświadczenie o którym mowa w części 3 SIWZ pkt 3.4. h) oświadczenia o którym mowa w części 3 SIWZ pkt 3.7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy na wniosek Wykonawczy dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Świdnicy, ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, pok. 110, tel. (047) 85-18-467, 85- 18- 452, fax (o74) 85- 18- 466, mail: srs@swidnica.sr.gov.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Świdnicy, ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, pok. 110 (parter), Sekcja Finansowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.