eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Sprzedaż i montaż mebli wraz z wyposażeniem lokali mieszkalnych w Żorach przy ul. Kościuszki 22

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 355056 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Żory: Sprzedaż i montaż mebli wraz z wyposażeniem lokali mieszkalnych w Żorach przy ul. Kościuszki 22
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323923


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego  25, 44240   Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 348 245, faks 324 348 248, e-mail umzory@um.zory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7021

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż i montaż mebli wraz z wyposażeniem lokali mieszkalnych w Żorach przy ul. Kościuszki 22

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i montaż mebli - wyposażenie 11 lokali mieszkalnych przy ul. Kościuszki 22 w Żorach wraz z dostawą artykułów i sprzętu gospodarstwa domowego, stanowiące dostawę w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy pzp. 2)Zamówienie zostało podzielone na 3 części: -I część - dostawa i montaż mebli - szczegółowy wykaz zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, -II część zamówienia - dostawa sprzętu AGD i RTV - szczegółowy wykaz zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, -III część zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego - szczegółowy wykaz zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3)Wymagania ogólne Część 1 zamówienia: a)Wykonawca zamówienia jest zobowiązany dostarczyć i zmontować meble po dokładnym dokonaniu pomiarów w poszczególnych pomieszczeniach (dotyczy to w szczególności mebli kuchennych. Meble kuchenne mogą być jako systemowe lub na wymiar). b)Zakres zamówienia obejmuje: dostarczenie pod wskazany adres przez Zamawiającego mebli ich rozładunek, wniesienie, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia i w przypadku mebli kuchennych dopasowaniu do sprzętu AGD). c)Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. d)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. e)Dostosować styl i kolorystykę mebli do poszczególnych pomieszczeń - po uzgodnieniu z Zamawiającym. f)AGD tj.: piece kuchenne, okapy, zmywarki, zlewozmywaki podłączyć do domowej instalacji sieci elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej, do których montażu należy przewidzieć niezbędne elementy montażowe np. tj. syfon, kołki montażowe, węże przyłączeniowe giętkie do wody - (AGD jest osobnym przedmiotem zamówienia). g)Wykonać oświetlenie podszafkowe LED dla szafek kuchennych z wyłącznikiem zbliżeniowym wraz z podłączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej - pasek LED na pełną długość górnej szafki - kolor światła zimny. Część 2 zamówienia: -Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. -Wraz z dostarczonym sprzętem należy przekazać Zamawiającemu niezbędne instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. -Zakres zamówienia obejmuje: dostarczenie sprzętu pod wskazany adres przez Zamawiającego ich rozładunek i wniesienie do poszczególnych lokali, Część 3 zamówienia: -Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. -Zakres zamówienia obejmuje: dostarczenie pod wskazany adres przez Zamawiającego ich rozładunek i wniesienie, -Lampy, wieszaki, karnisze itp. artykuły zamontować w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, do których montażu należy przewidzieć niezbędne drobne elementy montażowe tj.: np. kołki. -Styl i kolorystykę dostosować do poszczególnych pomieszczeń - po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4)Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust.3 ustawy pzp, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39140000-5, 39141000-2, 39143000-6, 39143110-0, 39150000-8, 39712210-1, 39710000-2, 39711110-3, 39711200-1, 39712210-1, 39713100-4, 39713430-6, 39713500-8, 39713210-8, 32324600-6, 39220000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa i montaż mebli
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT217845.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALNAG Barbara Wróbel,  ,  ul. Księcia Józefa 54a,  30-206,  Kraków,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157440,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130099,56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240167,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IMPEX TRADE Sp. z o.o.,  ,  ul. Bytkowska 1B,  40-955,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136639,47
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62243.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IMPEX TRADE Sp. z o.o.,  ,  ul. Bytkowska 1B,  40-955,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99436,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.