eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › na dostawę 7 szt. myjni - dezynfektorów (do basenów plastikowych i kaczek) ze sterowaniem mikroprocesorowym, posiadających programy mycia i dezynfekcji, pompy dozujące środki myjące i dezynfekcję termiczną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-05

Warszawa: na dostawę 7 szt. myjni - dezynfektorów (do basenów plastikowych i kaczek) ze sterowaniem mikroprocesorowym, posiadających programy mycia i dezynfekcji, pompy dozujące środki myjące i dezynfekcję termiczną.
Numer ogłoszenia: 3547 - 2008; data zamieszczenia: 05.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5021001, fax 022 5022136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę 7 szt. myjni - dezynfektorów (do basenów plastikowych i kaczek) ze sterowaniem mikroprocesorowym, posiadających programy mycia i dezynfekcji, pompy dozujące środki myjące i dezynfekcję termiczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na dostawę 7 szt. myjni - dezynfektorów (do basenów plastikowych i kaczek) ze sterowaniem mikroprocesorowym, posiadających programy mycia i dezynfekcji, pompy dozujące środki myjące i dezynfekcję termiczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy o ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy, stwierdzające, że:· posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; · posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; · znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; · nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa - sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz z § 1 i § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. NR 87, poz. 605) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz z § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. NR 87, poz. 605) Wymagane certyfikaty i świadectwa rejestracji dopuszczające do obrotu na terenie Polski na oferowany przedmiot zamówienia. Wykaz podwykonawców wraz z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jw w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 09:20, miejsce: Siedziba zamawiajacego, Pawilon nr XIX pietro 1, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.