eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego na rzecz podlegającego obowiązkowej ochronie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Urzędu w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Olsztyn: świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego na rzecz podlegającego obowiązkowej ochronie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Urzędu w Elblągu
Numer ogłoszenia: 354787 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego , al. M. J. Piłsudskiego 7/9/354, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232247, faks 089 5272049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego na rzecz podlegającego obowiązkowej ochronie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Urzędu w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje: a) świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu wraz z terenem przyległym i mienia w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie: - przez trzech pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach 6:00 - 18:00, - przez dwóch pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach nocnych 18:00 - 6:00, - przez dwóch pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach wolnych od pracy całodobowo, - całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych włamania i napadu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, - ochronę fizyczną doraźną na wezwanie, świadczoną przez załogę interwencyjną w przypadku pikiet, demonstracji, itp. na terenie obiektu, b) świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu wraz terenem przyległym i mienia w Bazie Transportowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie: - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach 15:00 - 7:00, w dniach wolnych od pracy całodobowo, - całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych napadu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, 2) przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje: a) świadczenie usługi ochrony fizycznej stałej obiektu wraz z terenem przyległym i mienia w Delegaturze Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu: - przez jednego pracownika ochrony w dniach pracy Delegatury, w godzinach 15:30 - 20:30, w soboty w godzinach 7:00 - 15:00, - świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego i ochrony fizycznej doraźnej w obiekcie Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w tym monitoring wizyjny, w dniach pracy Delegatury w godzinach nocnych 20:30 - 7:00, w dniach wolnych od pracy całodobowo, 3) wszyscy pracownicy ochrony fizycznej stałej muszą legitymować się licencją pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz być zatrudnieni przez wykonawcę wyłącznie na umowę o pracę, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI I znajduje się w projekcie umowy dla CZĘŚCI I - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI II znajduje się w projekcie umowy dla CZĘŚCI II - załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) zamawiający określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na jedną CZĘŚĆ zamówienia, 7) przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na dwa etapy: a) etap I - obejmujący świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Urzędu w Elblągu w roku 2011, b) etap II - obejmujący świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Delegatury Urzędu w Elblągu w I kwartale 2012 roku, 8) w przypadku braku środków finansowych w roku 2012 na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II, zamawiający odstąpi od realizacji tego etapu, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania etapu I.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia - co najmniej trzy usługi o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto, realizowane nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż rok, których przedmiotem była usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia w budynku użyteczności publicznej, b) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia - co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto, realizowaną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż rok, której przedmiotem była usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia w budynku użyteczności publicznej, [budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)].

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: a) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia - nie mniejszą niż 3.000.000,00 złotych, b) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia - nie mniejszą niż 200.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) zwiększenia bądź zmniejszenia - na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy - stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego. W powyższych sytuacjach wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, 3) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszące znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 4) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego - uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie, którego dotyczą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 346.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu wraz z terenem przyległym i mienia w podlegającym obowiązkowej ochronie Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie oraz w Bazie Transportowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu wraz z terenem przyległym i mienia w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie: - przez trzech pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach 6:00 - 18:00, - przez dwóch pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach nocnych 18:00 - 6:00, - przez dwóch pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach wolnych od pracy całodobowo, - całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych włamania i napadu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, - ochronę fizyczną doraźną na wezwanie, świadczoną przez załogę interwencyjną w przypadku pikiet, demonstracji, itp. na terenie obiektu, b) świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu wraz terenem przyległym i mienia w Bazie Transportowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie: - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach 15:00 - 7:00, w dniach wolnych od pracy całodobowo, - całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych napadu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 20
    • 3. Posiadanie własnej stacji monitorowania alarmów na terenie miasta, w którym znajduje się siedziba zamawiającego - 10
    • 4. Posiadanie własnej załogi interwencyjnej na terenie miasta, w którym znajduje się siedziba zamawiającego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu wraz z terenem przyległym i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego w Delegaturze Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przez jednego pracownika ochrony w dniach pracy Delegatury, w godzinach 15:30 - 20:30, w soboty w godzinach 7:00 - 15:00, b) świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego i ochrony fizycznej doraźnej w obiekcie Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w tym monitoring wizyjny, w dniach pracy Delegatury w godzinach nocnych 20:30 - 7:00, w dniach wolnych od pracy całodobowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.