eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG 135 i TIG 141

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-02

Ogłoszenie nr 35470 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

Nowy Sącz: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG 135 i TIG 141
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
1. Projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (III)", realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 2. Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (III)"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20751


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 12024173600000, ul. ul. Nawojowska  118, 33300   Nowy Sącz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 400 808, faks 184 400 808, e-mail zp@pup.powiat-ns.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pup.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG 135 i TIG 141

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów wiedzy, umiejętności praktycznych i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi - metodą MAG 135 i TIG 141 . 3.Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 55 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. 6. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł: 6.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (III)", realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 6.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (III)". 6.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. 7. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego. 7.1. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach PO WER: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia, w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacji: "Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych". 7.2. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego oraz Projektu o którym mowa w ust. 6.2. co najmniej poprzez: umieszczenie w swojej siedzibie plakatu Projektu (format A3) oraz stosowanie odpowiednio oznakowanych dokumentów w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach/certyfikatach lub innych zaświadczeniach (znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i EFS, znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu, logotypu Województwa Małopolskiego) oraz informacji: "Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020". 8. Szczegółowe informacje i przykłady dotyczące zastosowania powyższych wymagań zostały określone w: -"Strategii komunikacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020" dostępnych na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl, -"Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym IZ RPO WM www.rpo.malopolska.pl, www.funduszeeuropejskie.gov.pl. 9. Sposób oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych przez instytucje zaangażowane w realizację tych działań określa "Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020". II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 370 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - 30 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych, 1.2. Moduł II - 200 godzin zajęć praktycznych warsztatowych. 1.3. Moduł III - 140 godzin zajęć praktycznych w firmach, których działalność oparta jest na wykonywaniu usług spawalniczych metodą MAG 135 i TIG 141, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający, co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych i praktycznych warsztatowych obejmujący Moduły I i II, który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), f) imię i nazwisko osoby/osób prowadzącej/prowadzących zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5.Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/osoby ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć przewidzianych w Module III najpóźniej na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć w firmach, których działalność oparta jest na wykonywaniu usług spawalniczych metodą MAG 135 i TIG 141. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numery telefonów do opiekunów stanowiskowych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia rzetelne przygotowanie teoretyczno-praktyczne do egzaminów i do wykonywania pracy w zawodzie spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG 135 i TIG 141. 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz o Wytyczne Instytutu Spawalnictwa i być zgodny z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622). 5. Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia winien być zrealizowany zgodnie z przedstawionym programem szkolenia, według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-14/IS-02 i W-14/IS-03. Natomiast szkolenie i egzaminowanie spawaczy winno być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi nr W-14/IS-41. 6. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 6.1. MODUŁ I - 30 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych szkolenia spawalniczego, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: a) bezpieczeństwo i higiena pracy, b) bezpieczna praca na hali produkcyjnej, c) technologia metali, d) przygotowanie materiałów do spawania, e) zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, f) urządzenia spawalnicze, g) materiały dodatkowe do spawania, h) rodzaje spoin i złączy spawanych, i) oznaczanie i wymiarowanie spoin, j) metody przygotowania złączy do spawania, k) niezgodności i wady złączy spawanych, l) zastosowanie metody MAG 135 i TIG 141 w praktyce, ł) kwalifikowanie spawaczy. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące w/w zajęcia spełniała/spełniały wymagania zawarte w Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-14/IS-41. 6.2. MODUŁ II - zajęcia praktyczne/warsztatowe - 200 godzin zegarowych praktycznego szkolenia spawalniczego ze spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141, które winny odbywać się zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-14/IS-02 i W-14/IS-03 pod merytorycznym nadzorem tegoż Instytutu i zawierać, co najmniej następujące zagadnienia: a) instruktaż wstępny- stanowiskowy, b) praktyczną naukę spawania. Zamawiający wymaga, aby instruktorzy szkolenia praktycznego (co najmniej dwóch) prowadzący MODUŁ II - praktyczny spełniały Wymagania zawarte w wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-14/IS-41. 6.3. MODUŁ III - zajęcia praktyczne - 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w firmach, których działalność oparta jest na wykonywaniu usług spawalniczych metodą MAG 135 i TIG 141, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane w przedsiębiorstwach zajmujących się w swojej działalności wykonywaniem zadań związanych ze spawaniem metodami MAG 135 i TIG 141. Program zajęć praktycznych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas zajęć z Modułu I i Modułu II. Zamawiający oczekuje, że po zakończonym szkoleniu uczestnicy będą potrafili prawidłowo wykonywać spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 i TIG 141. Zamawiający wymaga, wyznaczenia w każdej firmie, w której kursanci będą odbywać zajęcia praktyczne opiekuna stanowiskowego. Liczba kursantów w jednej firmie nie może być większa niż 2 osoby. Zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk posiadali: ? wykształcenie zasadnicze zawodowe i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub ? wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub ? wykształcenie wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej firmie, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 7. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin kwalifikacyjny składający się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-14/IS-17. 8. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 8.1. książek spawacza z uprawnieniami na dwie metody (MAG 135, TIG 141) i Świadectwem Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wg Normy PN-EN-287-1 w angielskiej lub/i niemieckiej wersji językowej; 8.2. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 8.3. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667); W/w zaświadczenie powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 8.4. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znakiem Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacją: "Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych" - dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków PO WER. 8.5. certyfikatów potwierdzających ukończenia szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny oraz oficjalne logo promocyjne Województwa Małopolskiego oraz informacją: "Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020" - dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest z RPO WM. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 8.3. /Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego/. 9. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 10. Odbiór w/w zaświadczeń oraz certyfikatów musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT76000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZTSH TISBUD Jarosław Gargula,  sos@tisbud.pl,  ul. Jana Pawła II 35,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57480,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.