eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Bursy Międzyszkolnej przy ul. Szarych Szeregów na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej im. J. Korczaka

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Tarnów: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Bursy Międzyszkolnej przy ul. Szarych Szeregów na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej im. J. Korczaka
Numer ogłoszenia: 354526 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262556 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Bursy Międzyszkolnej przy ul. Szarych Szeregów na potrzeby Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej im. J. Korczaka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych określonych poniżej oraz zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, a w szczególności: 2.1. Branża budowlana: 2.1.1.Prace rozbiórkowe i wyburzeniowe: a) wyburzenie istniejących ścian wewnętrznych kolidujących z projektowanym układem funkcjonalnym; b) demontaż drzwi z otworów kolidujących z projektowana przebudową, zamurowanie otworów; c) wyburzenie w istniejących ścianach wewnętrznych projektowanych otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, montaż drzwi; d) demontaż podłóg w pomieszczeniach; 2.1.2.Stolarka okienna: montaż nawiewników w istniejących oknach, wymiana okna na nowe aluminiowe w klasie odporności ogniowej EI60 - 1 szt., wymiana na nowe aluminiowe trójdzielne w klasie odporności ogniowej EI60 - dwie kwatery stałe z szybą w klasie odporności ogniowej EI60, jedna kwatera otwieralna z szybą termoizolacyjną - 1szt.; 2.1.3.Roboty murarskie - murowanie wewnętrznych ścianek działowych. 2.1.4.Wykonanie systemowej ścianki składanej w pomieszczeniu na parterze - skrzydła drzwiowe na pełną wysokość pomieszczenia z przeszkleniem, z szyną jezdną montowaną do sufitu. 2.1.5. Przełożenie istniejącego wpustu kanalizacyjnego. 2.1.6.Likwidacja istniejącego kanału wentylacyjnego. 2.1.7.Wykonanie nowego wlotu kanalizacyjnego. 2.1.8.Roboty wykończeniowe wewnętrzne: a) wykonanie nowych posadzek - ułożenie: wykładziny homogenicznej PCV, paneli oraz płytek ceramicznych. b) wykonanie nowych tynków na projektowanych ścianach, malowanie istniejących i projektowanych ścian i sufitów. c) wykonanie okładziny z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych oraz kuchni. 2.1.9.Wykonanie ściany oddzielenia pożarowego w klasie odporności ogniowej REI 60. 2.2 Branża sanitarna: 2.2.1.Demontaż istniejących instalacji oraz urządzeń; 2.2.2.Instalacja c.o. : a. montaż grzejników, wykonanie próby ciśnieniowej oraz regulacji instalacji. 2.2.3. Instalacja wod-kan: a. Instalacja wody zimnej - wykonanie instalacji z rur polipropylenowych łączonych przez zgrzewanie. b. Instalacja wody ciepłej - wykonanie instalacji z rur polipropylenowych z wkładka aluminiową łączonych przez zgrzewanie. c. Wykonanie prób szczelności, prób ciśnieniowych. 2.2.4. Wentylacja mechaniczna: montaż dwóch central nawiewno- wywiewnych, w pomieszczeniach WC - wentylatorów łazienkowych, 2.2.5.Likwidacja instalacji gazowej. 2.3. Branża elektryczna: 2.3.1. Demontaż istniejących instalacji oraz osprzętu; 2.3.2. Budowa WLZ z wewnętrznej instalacji elektrycznej; 2.3.3.Budowa rozdzielni dla zasilania obwodów instalacji elektrycznej; 2.3.4. Wykonanie instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia wewnętrznego; 2.3.5. Wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej. 3. Załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Architektoniczne PLAN Bogusław Tworzydło 33-100 Tarnów, ul. Słowackiego 33-37 stanowiąca załącznik nr 6A- 6 F do SIWZ w tym: -Architektura - załącznik nr 6A, konstrukcja - załącznik nr 6 B, instalacje sanitarne - załącznik nr 6C, instalacje elektryczne - załącznik nr 6D, -Przedmiary robót załącznik nr 6E, -STWiOR załącznik nr 6F,. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 6. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 8. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót w tym koszty wszystkich mediów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz zgodnie z przepisami p.poż. 10. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia - roboty budowlane, a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta urządzeń. W przypadku gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty odbioru końcowego zadania Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 11. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. 12. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 13. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 14. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samson Sp. z o.o., ul. Fabryczna 9, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319692,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 266910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.