Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 354481 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Dorohusk: Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Dorohusk w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335775-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dorohusk, krajowy numer identyfikacyjny
53787500000, ul.
ul. I Armii Wojska Polskiego
50,
22175
Dorohusk, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
82 5661089 w. 20, faks
825 661 061, e-mail
sekretariat@dorohusk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Dorohusk w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)Utrzymanie w stanie przejezdności dróg gminnych, parkingów, chodników i placów będących w zarządzie gminy Dorohusk i dróg w obrębie gminy ( w tym drogi pierwszej kolejności odśnieżania oraz drogi dodatkowe) przez : b)ustawienie płotków dla zabezpieczenia przed tworzeniem się zasp w miejscach narażonych na takie skutki zawiei śnieżnych; c)mechaniczne zgarnianie nadmiaru śniegu z miejsc przeznaczonych do ruchu pojazdów i pieszych; d)wywożenie nadmiaru zgarniętego na pobocza śniegu z miejsc, w których takie nagromadzenie utrudnia korzystanie z dróg, placów i parkingów i powoduje zalewanie wodą z roztopów; e)likwidacja śliskości nawierzchni jezdni i chodników przez posypywanie materiałami szorstkimi dopuszczonymi obowiązującymi normami - nie powodujących zagrożenia dla środowiska naturalnego (miejsca posypywania tj. usuwania śliskości solą to: skrzyżowania dróg, ostre niewidoczne łuki, przystanki autobusowe, odcinki dróg przed obiektami oświatowymi i ośrodkami zdrowia). f)umożliwienie dojazdu pomocy społecznej i lekarskiej do zabudowań, w których mieszkają osoby starsze - samotne wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dorohusku g)utrzymanie w dobrym stanie znaków drogowych i ich widoczności; 3.Drogi zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy mają być utrzymane w stanie przejezdności bieżącej dla zapewnienia komunikacji publicznej i lokalnej dla przewozu dzieci do szkół na terenie gminy. Dla pozostałych dróg (pozostałe z zał. nr 2 do projektu umowy) w przypadku szczególnie bardzo dużych opadów śniegu i tworzeniu się zasp, dopuszcza się nieprzejezdność niektórych odcinków przez okres do 2 dni. 4.Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże listę osób starszych i niepełnosprawnych potrzebujących odśnieżania w okresie zimy. 5.Fakturowanie po 1/4 należności za okresy:od podpisania umowy do końca miesiąca grudnia 2016r.,za miesiąc styczeń 2017,za miesiąc luty 2017, za miesiąc marzec - do 15 kwietnia 2017r. 6. Dodatkowe informacje obejmujące zamówienie. 1) Zimowe utrzymanie dróg obejmuje tzw. akcję czynną czyli bezpośrednią pracę sprzętu na terenie i prowadzone będzie w systemie dyżuru czynnego tj. w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (opady śniegu, mróz, mżawka, gołoledź) oraz w systemie interwencyjnym tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg. 2) W przypadku podjęcia działania w trybie dyżuru czynnego Wykonawca podejmując decyzję o rozpoczęciu akcji jest zobowiązany o tym fakcie powiadomić Zamawiającego. Informacja winna zawierać dokładne określenia ilości i rodzaju użytego sprzętu . 3) Akcję czynną w systemie interwencyjnym należy podjąć nie później niż deklarowany czas reakcji w formularzu ofertowym, po powiadomieniu przez wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do powiadomienia Zamawiającego o rodzaju użytego sprzętu z podaniem marki i numeru rejestracyjnego. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zimowego utrzymania dróg zawierającej dobowe oraz tygodniowe zestawienie faktycznych ilości: kilometrów dróg objętych zimowym utrzymaniem, godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg z miejscem na wpis pracownika Urzędu Gminy lub Sołtysa danego sołectwa, który będzie potwierdzał rzeczywiste zrealizowane usługi wykonane zgodnie z wyznaczonym przez Zamawiającego standardem. 5) Zamawiający wymaga aby akcja zimowego utrzymania dróg odbywała się równocześnie we wszystkich rejonach gminy Dorohusk. 6)Materiał cierny oraz sól drogowa do posypywania dróg powinien być zakupiony przez Wykonawcę, a cena jego powinna być ujęta w koszcie usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138425.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 142380.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.