eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › modernizacja systemu dozoru telewizyjnego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35440

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: modernizacja systemu dozoru telewizyjnego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu, do kontaktów: Waldemar Michen, ul. Damrota 2b, 45-950 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4012400, fax 077 4012409, e-mail: Waldemar.Michen@mail.nbp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu dozoru telewizyjnego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obiekt Narodowego Banku Polskiego w Opolu przy ul. Damrota 2 b. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja systemu dozoru telewizyjnego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu. W ramach zamówienia należy wykonać modernizację istniejącego systemu telewizji dozorowej która bazuje na sprzęcie i urządzeniach firmy Panasonic. Do zakresu wykonywanych prac należy: zmiana dotychczasowej technologii wykonywania zapisu obrazu z analogowej na cyfrową, instalacja dodatkowych i wymiana istniejących kamer, wykonanie stanowisk dozorowych, wykonanie okablowania, wykonanie sterowania bram. Prace należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną dostarczoną przez Zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Status prawny - wymagane dokumenty 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2) Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zadania posiadają licencje pracownika zabezpieczeń technicznych I lub II stopnia, upoważniające do wykonania czynności określonych w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. wraz z późn. zmianami. 4) Ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do tajemnicy służbowej o klauzuli \zastrzeżone\. 5) Zaświadczenia potwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, dla osób które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8) Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z dokonywaniem opłat na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 9) Podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, że składający wniosek spełnia warunki udziału w postępowaniu w rozumieniu art.22 ust.1 Ustawy Pzp. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa wyżej w punkcie 1 oraz punktach 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punktach 1,7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego - odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt.6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Wymienione powyżej dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1)Aktualna polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na sumę nie mniejszą niż 100.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga w przypadku wykonawców zagranicznych przedstawiających w/w dokumenty z danymi finansowymi wyrażonymi w walucie obcej, dla potwierdzenia spełnienia warunków podanych w sekcji III.2 oraz sekcji VI.2 Wykonawca jest zobowiązany dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych -wskazując tę wartość w załączonym dokumencie (np. przykład obok wartości podanej w walucie). Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i instalacji systemu telewizji dozorowej(jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedłożyć zestawienie wykonanych w tym okresie dostaw i instalacji odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i instalacje zostały wykonane należycie (referencje). 2) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, łącznie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawę i montaż urządzeń wymienionych w dokumentacji technicznej dostarczonej przez Zamawiającego. 2. Wykonanie okablowania instalacji telewizji dozorowej. 3. Wymianę istniejących i instalację dodatkowych kamer. 4. Wykonanie i dostosowanie cech funkcjonalnych stanowisk dozorowych zgodnie z wytycznymi zamawiającego uzgodnionymi w fazie wykonywania stanowiska. 5. Wykonanie i dostosowanie sterowania bram zgodnie z wytycznymi zamawiającego uzgodnionymi w fazie wykonania sterowania. 6. Uruchomienie i sprawdzenie prawidłowości działania nowego systemu telewizji dozorowej i cyfrowej technologii zapisu obrazu. 7. Zaprogramowanie i dostosowanie cech funkcjonalnych systemu CCTV zgodnie z wytycznymi zamawiającego uzgodnionymi w fazie wykonywania systemu systemu CCTV 8. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze nowego systemu. 9. Świadczenie usług serwisowych w okresie 3 letniej gwarancji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT BĘDZIE ŻĄDAŁ OD WYKONAWCÓW WNIESIENIA WADIUM W KWOCIE 10.000,- ZŁ. SŁOWNIE DZIESIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH. WADIUM MOŻE BYĆ WNOSZONE W FORMACH PRZEWIDZIANYCH W ART.45 UST.6 USTAWY PZP. W PRZYPADKU WADIUM WNIESIONEGO W PIENIĄDZU NALEŻY JE WPŁACIĆ NA NIŻEJ PODANE KONTO: 12 1060 0076 0000 3200 0113 5777 W BPH S.A ODDZIAŁ W OPOLU Z DOPISKIEM WADIUM NA MODERNIZACJĘ CCTV 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia. b)posiadają powołanego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez odpowiednią służbę ochrony Państwa (UOP lub ABW) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w rozumieniu art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki określone powyżej muszą być spełnione przez jednego lub wspólnie przez Wykonawców. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: a) dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne licencje pracownika zabezpieczeń technicznych b) dysponują co najmniej 2 osobami osobami posiadającymi dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone c) dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, umożliwiające wykonanie zamówienia, d) dysponują osobami przeszkolonymi z zakresu ochrony informacji niejawnych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w rozumieniu art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki określone powyżej muszą być spełnione przez jednego lub wspólnie przez Wykonawców. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą jak 100 tys. zł, b) wykonali należycie co najmniej jedną dostawę i instalację systemu telewizji dozorowej w okresie ostatnich 3 lat o wartości dostawy i instalacji łącznie nie mniejszej niż 100 tys. zł, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w rozumieniu art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki określone powyżej musi spełniać łącznie co najmiej jeden z wykonawców. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w rozumieniu art. 23 Ustawy Pzp, warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - niespełnia na podstawie załączonych do wniosku dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawarty jest w sekcjach: III.2 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Kwalifikacja Wykonawców, którzy zostaną zaproszoni do składania ofert odbędzie się przy zastosowaniu kryteriów oceny podanych w sekcji VI ust.2. Pięciu Wykonawców z najwyższą ilością punktów zostanie zaproszonych do wzięcia udziału w przetargu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia,do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2) Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zadania posiadają licencje pracownika zabezpieczeń technicznych I lub II stopnia, upoważniające do wykonania czynności określonych w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. wraz z późn. zmianami. 4) Ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do tajemnicy służbowej o klauzuli zastrzeżone. 5) Zaświadczenia potwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, dla osób które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8) Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z dokonywaniem opłat na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 9) Podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, że składający wniosek spełnia warunki udziału w postępowaniu w rozumieniu art.22 ust.1 Ustawy Pzp. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa wyżej w punkcie 1 oraz punktach 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punktach 1,7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego - odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt.6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Wymienione powyżej dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1 Aktualna polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na sumę nie mniejszą niż 100.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga w przypadku wykonawców zagranicznych przedstawiających w/w dokumenty z danymi finansowymi wyrażonymi w walucie obcej, dla potwierdzenia spełnienia warunków podanych w sekcji III.2 oraz sekcji VI.2 Wykonawca jest zobowiązany dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych -wskazując tę wartość w załączonym dokumencie (np. przykład obok wartości podanej w walucie). Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i instalacji systemu telewizji dozorowej(jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedłożyć zestawienie wykonanych w tym okresie dostaw i instalacji odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i instalacje zostały wykonane należycie (referencje). 2) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, łącznie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wykonawcom wybranym do złożenia ofert SIWZ zostanie przesłany drogą pocztową. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający zaprasza do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , w liczbie określonej w ogłoszeniu zapewniającej konkurencję, nie mniejszej jak 5 i nie większej niż 20. 2.Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprasza do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Wybór Wykonawców zaproszonych do składania ofert odbędzie się wg. poniższych kryteriów: a. Wykonanie prac w okresie ostatnich 3 lat w kategorii systemy telewizji dozorowej o wartości jednostkowej zadania równej lub większej od kwoty 100 tys. PLN (brutto) -10 pkt. za każde zadanie. b. Wykonanie prac w okresie ostatnich 3 lat w kategorii systemy telewizji dozorowej o wartości jednostkowej zadania równej lub większej od kwoty 150 tys. PLN (brutto) -12 pkt za każde zadanie. c. Wykonanie prac w okresie ostatnich 3 lat w kategorii systemy telewizji dozorowej o wartości jednostkowej zadania równej lub większej od kwoty 200 tys. PLN (brutto) -15 pkt za każde zadanie. d. Za każde zrealizowane zadanie inwestycyjne, w ramach którego zainstalowano: - powyżej 16 kamer -5 pkt - powyżej 48 kamer -10 pkt e. za posiadanie zaświadczeń o ukończeniu kursów (PISA, Techom, firm dystrybutorskich oraz producentów) pracowników Wykonawcy uczestniczących w realizacji zamówienia w zakresie: -projektowania systemów CCTV -2 pkt za każde zaświadczenie -instalowania systemów CCTV -1 pkt za każde zaświadczenie O wyborze wniosku decyduje łączna ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę za każde kryterium. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.