eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › WYKONANIE OKRESOWYCH POMIARÓW KONTROLNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Szczecin: WYKONANIE OKRESOWYCH POMIARÓW KONTROLNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 3540 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie , ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800703, faks 91 4800705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OKRESOWYCH POMIARÓW KONTROLNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznej w obiektach należących do PUM polegających w szczególności na: a) oględzinach instalacji elektrycznej, b) sprawdzeniu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (samoczynnego wyłączenia zasilania), c) pomiarze rezystancji izolacji obwodów 1 i 3 fazowych, d) badaniu wyłączników różnicowoprądowych, e) pomiarze ciągłości przewodów ochronnych f) pomiarze rezystancji uziemienia i ciągłości instalacji odgromowej wraz z wykonaniem metryki urządzenia piorunochronnego, g) wykonaniu w rozdzielnicach trwałych opisów zabezpieczanych obwodów (identyfikacja obwodów) h) wykonaniu protokołów z pomiarów z dołączonymi szkicami rozmieszczenia badanych punktów pomiarowych (po 2 egzemplarze każdego),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) w zakresie Zadania 1 - 1 550,00 zł 2) w zakresie Zadania 2 - 2 500,00 zł 3) w zakresie Zadania 3 - 1500,00 zł 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z dalszymi postanowieniami SIWZ. 3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 42, poz. 275 z 2007, Dz. U nr 116, poz. 730 i 732, Dz. U nr 227, poz. 1505, z 2008 oraz Dz. U. 96 poz. 620 z 2010).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana w formule: spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Wykaz zamówień na prace kontrolno-pomiarowe wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecającego - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ; By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości każdego z nich równej lub przekraczającej 40 000,00 zł brutto dla każdego z Zadań. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć umowę zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na wykonanie okresowych pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego, 3. Dowody dotyczące wykazanych zamówień na prace kontrolno-pomiarowe wykonane w Załączniku nr 6 do SIWZ, określające czy zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności przedłożyć dowody w odniesieniu do tych zamówień na prace kontrolno-pomiarowe, które zostaną przez niego przedstawione w zakresie wymaganym do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Dowodem może być poświadczenie lub inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia Ocena zostanie dokonana w formule: spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia Załącznik nr 8 do SIWZ By warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym został spełniony Zamawiający wymaga wykazania: dysponowania sprzętem używanym do wykonywania pomiarów: - miernik do pomiaru rezystancji izolacji analogowy lub cyfrowy - miernik do pomiaru rezystancji uziemienia analogowy lub cyfrowy - miernik do pomiaru ciągłości połączeń ochronnych i wyrównawczych analogowy lub cyfrowy - miernik do pomiaru impedancji pętli zwarciowej analogowy lub cyfrowy - miernik do pomiaru parametrów wyłączników RCD - Mierniki muszą posiadać ważne Świadectwa wzorcowania. Ocena zostanie dokonana w formule: spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ By warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony Zamawiający wymaga wykazania: dysponowania co najmniej dwoma pracownikami, posiadającymi aktualne uprawnienia wymagane przepisami prawa tj.: - Świadectwo kwalifikacyjne lub równoważny dokument - uprawniający do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie konserwacji, remontów, prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV lub wyższym - co najmniej 1 pracownik - Świadectwo kwalifikacyjne lub równoważny dokument - uprawniający do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV lub wyższym - co najmniej 1 pracownik. Ocena zostanie dokonana w formule: spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 40 000,00 zł. Ocena zostanie dokonana w formule: spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kwesturze PUM - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami pod rygorem nieważności z uwzględnieniem ustępu 2. 2. Zamawiający w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania inwestycji - z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub konieczności udzielenia zamówień uzupełniających mających wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego objętego umową. Ewentualna zmiana terminu wykonania umowy może w tym przypadku nastąpić w wymiarze odpowiadającym okresowi niezbędnemu do zrealizowania robót uzupełniających lub dodatkowych. 3 Żadna ze stron nie może przenieść na inny podmiot obowiązków, uprawnień i wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pum.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/uslugi/ogloszenia-o-wszczeciu-postepowan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie Dział Zamówień Publicznych ul. Rybacka 1 w Szczecinie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ul. Rybacka 1 w Szczecinie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Budynek Rektoratu, ul. Rybacka 1 w Szczecinie 2 Budynek Zakładu Medycyny Rodzinnej, ul. Podgórna 22/23 w Szczecinie 3 Budynek Zakładu Patomorfologii na terenie SPSK-1, ul. Unii Lubelskiej 1 w Szczecinie 4 Budynek PUM, ul. Ku słońcu 12-13 w Szczecinie 5 Budynek PUM, ul. Żołnierska 48 w Szczecinie 6 Budynek Bazy Transportu, ul. Wernyhory 15 w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Blok nr 2 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 2 Blok nr 3 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 3 Blok nr 4 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 4 Blok nr 5 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 5 Blok nr 6 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 6 Blok nr 7 -Stara sala wykładowa na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 7 Blok nr 15 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 8 Blok nr 18 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 9 Blok nr 20 na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 10 Blok K - Biochemia na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 11 Budynek Sali Kopernikańskiej na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 12 Budynek Prosektury na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie 13 Budynek Stolarni na terenie SPSK-2, al. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Budynek Biblioteki Głównej, al. Powstańców Wielkopolskich 20 w Szczecinie 2 Dom Studencki DS-3, ul. Dunikowskiego 2 w Szczecinie 3 Dom Studencki DS-4, ul. Dunikowskiego 4 w Szczecinie 4 Dom Studencki DS-5, ul. Dunikowskiego 6 w Szczecinie 5 Budynek Sali Sportowej, ul. Dunikowskiego 6A w Szczecinie 6 Ośrodek wypoczynkowy, ul. Matejki 10 w Dziwnowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.