eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Wodzisław Śląski: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego
Numer ogłoszenia: 354020 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych w trzech obiektach Urzędu Miasta przy ul. Bogumińskiej 4 , w jednej kondygnacji + hol w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Kubsza 2 , oraz Straży Miejskiej przy ul. Rzecznej 24 w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Zakres rzeczowy umowy - utrzymanie czystości z zachowaniem norm sanitarnych w budynkach i pomieszczeniach wraz z obejściem przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości, zgodnie z rodzajem i częstotliwością określoną przez Zamawiającego w SIWZ. Całkowita powierzchnia sprzątania budynku Urzędu Stanu Cywilnego wynosi około: 658,55 m2. Całkowita powierzchnia sprzątania budynku Urzędu Miasta wynosi około: 3.900 m2. Całkowita powierzchnia sprzątania budynku Straży Miejskiej na ul. Rzecznej wynosi około: 249,81 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna ŁAD-KOMPLEX Mariola i Piotr Kopocz, ul. Energetyków 5, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178596,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178596,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214020,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne : Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania, które mają charakter usług powszechnie dostępnych wykonywanych przez dużą ilość podmiotów na rynku, o ustalonych, znormalizowanych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od progów unijnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP ( nie przekracza 207.000,00 euro). Na rynku tych usług występuje duża konkurencja. Zapytanie o cenę skierowane będzie do 5 firm, które działają na rynku lokalnym oraz posiadają duże doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wartość szacuje się na 130.000,00 zł (tj. 30. 769,96 euro). Podpisanie umowy nastąpi na okres trwania 12 miesięcy, co pozwala na uzyskanie wymiernych oszczędności i zapewnienie stałych cen przez cały okres obowiązywania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.