eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Edukacja Twoją Szansą - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Nasielsk w ramach priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Nasielsk: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Edukacja Twoją Szansą - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Nasielsk w ramach priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 353918 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178329 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Edukacja Twoją Szansą - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Nasielsk w ramach priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Edukacja Twoją Szansą - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Nasielsk w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2014 r. w Szkole Podstawowej w Popowie Borowym oraz Zespole Szkół Nr 3 w Cieksynie dla których organem prowadzącym jest Gmina Nasielsk. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, specjalistycznych (zajęcia w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 31 stycznia 2014 roku z przerwą wakacyjną b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres, ilość i rodzaj zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące część zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przewiduje się jako 45 minut pracy, zaś czas trwania zajęć specjalistycznych wymienionych w Rozporządzeniu MEN z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2010r. Nr 228, poz. 1487 ze zm.) - 60 minut. Wszystkie zajęcia będą odbywały się poza podstawą programową, od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1- zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Zespole Szkół Nr 2 w Starych Pieścirogach dla 5 grup (maksymalnie 8 osób w grupie) w wymiarze 2 razy w tygodniu - 640 godzin (po 45 minut każda) w okresie realizacji projektu Część 2 - zajęcia specjalistyczne z logopedii w Zespole Szkół Nr 3 w Cieksynie dla 4 grup (maksymalnie 3 osoby w grupie) w wymiarze 2 razy w tygodniu - 512 godzin (po 60 minut każda) w okresie realizacji projektu Warunki realizacji i odbioru: 1) Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotowuje w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy szczegółowy harmonogram zajęć. 2) Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według opracowanych harmonogramów, zatwierdzonych przez Dyrektorów poszczególnych szkół biorących udział w projekcie po zaakceptowaniu przez koordynatora projektu. 3) W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad: a) zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku; b) ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach winno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji w danej szkole. 4) W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością trwającą w miesiącu nie dłużej niż pięć dni roboczych, przy czym przez usprawiedliwioną nieobecność rozumie się wyłącznie nieobecność udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nie odbytym zajęciom, w innym terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia. Zamawiający dopuszcza odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin lekcyjnych w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. 5) Dyrektor szkoły, w której realizowane będą zajęcia przekaże Wykonawcy w dniu rozpoczęcia zajęć imienny wykaz osób biorących udział w zajęciach. 6) Do podstawowych zajęć Wykonawcy należy: a) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa w rozdz. III pkt 2 specyfikacji w terminie do 7 dni od podpisania umowy, b) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizacje zajęć zgodnie z harmonogramem, c) zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, d) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji, e) przedkładanie dyrektorowi raz na kwartał oceny postępów w nauce ucznia, f) sporządzanie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą. g) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 poz. 1024), h) niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, i) ewidencja osiągnięć uczniów, tj. przygotowanie i prowadzenie ankiet i testów wstępnych i końcowych, przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły). 7) Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. Warunki rozliczenia prac. 1. Rozliczenie następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie rachunku/faktury wystawionego przez Wykonawcę nie później niż w ciągu 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, zatwierdzonego przez dyrektora szkoły. Wykonawca wyliczy wynagrodzenie według wzoru: liczba faktycznie zrealizowanych godzin w miesiącu x stawka godzinowa. 2. Od opisanego wyżej wynagrodzenia Zamawiający odprowadzi należne stawki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z odrębnymi przepisami. 3. Wypłata wynagrodzenia następować będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wypełnionego rachunku/faktury. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość opóźnienia w wypłacie wynagrodzenia w przypadku nieterminowego przekazania środków przez Instytucję wdrażającą. Wynagrodzenie wypłacone będzie pod warunkiem posiadania środków finansowych, przekazanych przez Instytucję Wdrażającą, na rachunek bankowy projektu. W sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Instytucję Wdrażającą, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki według harmonogramu opracowanego po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i zaakceptowaniu przez koordynatora projektu. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w Zespole Szkół Nr 2 w Starych Pieścirogach dla 5 grup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAILY SCHOOL Szkoła Języków Obcych Anita Połchowska, ul. Serbska 14B/16, 61-696 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31360,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zajęcia specjalistyczne z logopedii w Zespole Szkół Nr 3 w Cieksynie dla 4 grup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum - Nowacka Justyna, Podgrudna Mariola, ul. Reymonta 4, 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30208,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.