To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Zakrzew: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pn.: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Zakrzew
Numer ogłoszenia: 35386 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8208 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie, tel. 048 6105122, faks 048 6105143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pn.: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Zakrzew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Zakrzew, tj.: PSP w Janiszewie, PSP w Wacynie, PSP w Cerekwi, PSP w Gulinie, PSP w Dąbrówce Podłężnej, PSP w Woli Taczowskiej, PSP im. Jana Kochanowskiego w Zakrzewie. Cele szczegółowe projektu to: - Zapewnienie dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Zakrzew oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi do 30.11.2012. - Doposażenie szkół w materiały dydaktyczne, aby umożliwić stworzenie odpowiednich warunków indywidualnej pracy z uczniem w szkołach objętych wsparciem z gminy Zakrzew w terminie do 01.03.2012. - Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół z Gminy Zakrzew poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych, w szczególności: poprawa zdolności uczniów w zakresie czytania i pisania, nauka przyjmowania prawidłowej postawy i korygowania jej wad poprzez objęcie wsparciem w postaci zajęć z gimnastyki korekcyjnej, zmniejszenie zaburzeń mowy w postaci zajęć logopedycznych. Sposób realizacji będzie weryfikowany przez dzienniki zajęć, opinię prowadzącego zajęcia, testy wiedzy przed i po zakończeniu zajęć, testy kompetencyjne.- Rozwinięcie uzdolnień matematyczno-przyrodniczych uczniów i uczennic szkół z Gminy Zakrzew poprzez udział w dodatkowych zajęciach matematyczno-przyrodniczych, w szczególności poprawa zdolności matematycznych uczniów, rozwijaniem postawy badawczej i wzbudzanie zaciekawienia otaczającym środowiskiem, wspieranie i rozwijanie zainteresowań matematycznych w postaci dodatkowych zajęć dydaktycznych, przyrodniczych i matematycznych. Sposób realizacji będzie weryfikowany przez dzienniki zajęć, opinię prowadzącego zajęcia, testy wiedzy przed i po zakończeniu zajęć, testy kompetencyjne. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: - Ilość godzin - 566h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 18. - PSP w Janiszewie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 30 h, - PSP w Wacynie 3 gr. 5-osobowe - 30 h, - PSP w Cerekwi 2 gr. (10 i 9)-osobowe - 33 h, - PSP w Gulinie 2 gr. (7 i 6)-osobowe - 40 h, - PSP w Dąbrówce Podłężnej 3 gr. (7 i 6)-osobowe - 30 h, - PSP w Woli Taczowskiej 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 30 h, - PSP w Zakrzewie 2 gr. 12-osobowe - 30 h, - Termin realizacji - 566h od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r. b. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: - Ilość godzin - 440h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 14. - PSP w Janiszewie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 30 h, - PSP w Wacynie 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 30 h, - PSP w Gulinie 2 gr. 6-osobowe - 40 h, - PSP w Dąbrówce Podłężnej 3 gr. 5-osobowe - 30 h, - PSP w Woli Taczowskiej 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 30 h, - Termin realizacji - 440h od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r., c. Zajęcia rozwijające umiejętności i zainteresowania matematyczno-przyrodnicze: - Ilość godzin - 306h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 10. - PSP w Janiszewie 3 gr. 9-osobowe - 30 h, - PSP w Wacynie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 30 h, - PSP w Cerekwi 2 gr. 10-osobowe - 33 h, - PSP w Zakrzewie 2 gr. 12-osobowe - 30 h, - Termin realizacji - 306h od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r., d. Zajęcia logopedyczne: - Ilość godzin - 402h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 13. - PSP w Cerekwi 4 gr. (4 i 3)-osobowe - 33 h, - PSP w Dąbrówce Podłężnej 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 30 h, - PSP w Woli Taczowskiej 3 gr. 4-osobowe - 30 h, - PSP w Zakrzewie 3 gr. 5-osobowe - 30 h, - Termin realizacji - 402h od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r., e. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej: - Ilość godzin - 170h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 5. - PSP w Gulinie 2 gr. (5 i 4)-osobowe - 40 h, - PSP w Zakrzewie 3 gr. 12-osobowe - 30 h, - Termin realizacji - 170h od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r. 3. Za jedną godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut. 4. Wykonawcy będą bezwzględnie zobowiązani do dostosowania terminów zajęć z dziećmi do terminów zajęć obowiązkowych (planu zajęć ) ustalonego przez dyrektora szkoły oraz planu zajęć dodatkowych. 5. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć z uczniami bezpłatnie przeszkoli cały zespół projektowy w tym nauczycieli zatrudnionych do realizacji zajęć z dziećmi na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb i w odniesieniu do problematyki projektu i jego grupy docelowej. Na okoliczność szkolenia zostaną wydane jego uczestnikom stosowne certyfikaty lub zaświadczenia. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. 7.Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1 Sprzęt oraz wyposażenie zakupione na potrzeby projektu musi być wyraźnie oznakowany - np.za pomocą naklejki - w widocznym miejscu; w przypadku przedmiotów, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnych logotypów i informacji o współfinansowaniu możliwe jest ich zamieszczenie na opakowaniu/etui sprzętu, przy czym musi być to opakowanie/etui użytkowane łącznie ze sprzętem. 7.2 Naklejka informująca o współfinansowaniu powinna być wyraźna i czytelna. Na naklejce ma znajdować się komunikat informujący, że sprzęt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej z dwoma podpisami: Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny. W przypadku naklejek na sprzęt i wyposażenie nie można dodawać innych logotypów. Szczegółowy opis zamówienia zawarty w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CNJA EDUKACJA - WITOLD SZASZKIEWICZ SP. J., ul. Mieszka I 32/2, 31-436 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176897,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153763,04
Oferta z najniższą ceną: 153763,04 / Oferta z najwyższą ceną: 216825,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.