eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w sezonie zimowym 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 353593 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Wieruszów: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341527


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345822


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul. Rynek  1-7, 98-400  Wieruszów, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48627832610, faks +48627832611, e-mail um@wieruszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w sezonie zimowym 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całości usług związanych z zimowym utrzymaniem powierzchni gminnych określonych w dokumentach dołączonych do niniejszej Specyfikacji (dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków, etc.) na terenie Gminy Wieruszów w okresie od zawarcia Umowy do 30.04.2017r. - zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot umowy (w tym obowiązki Wykonawcy) będzie realizowany wg: a.postanowień wzoru umowy b.specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami: i.zasad zimowego utrzymania dróg gminnych - miasto - załącznik nr 5 ii.zasad zimowego utrzymania dróg gminnych - sołectwa - załącznik nr 6 iii.kolejności zimowego utrzymania dróg gminnych - załącznik nr 9 iv.zestawienia dróg gminnych miejskich - załącznik nr 7 v.zestawienia dróg gminnych (zamiejskich) - załącznik nr 10 vi.zestawienia chodników, parkingów i przystanków autobusowych do ręcznego lub mechanicznego odśnieżania i posypywania pisakiem - załącznik nr 8 vii.Wykazu Sprzętu - załącznik nr 12 c.oferty Wykonawcy. 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 4)Dobór materiałów i ich dawek do likwidacji śliskości, oblodzenia, śniegu, błota pośniegowego następować powinien w zależności od panujących warunków pogodowych. Należy stosować odpowiednie metody i dawki materiałów uszorstniających. W razie wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się stosowanie mieszanki wzbogaconej, 5)Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek mieszanki piasku z solą w celu sprawdzenia zgodności z zapisami SIWZ i umowy, 6)Miejsce składowania nadmiaru wywożonego śniegu, lodu lub błota pośniegowego, jak i zanieczyszczeń związanych z odśnieżaniem leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za zgodne z prawem utylizowanie tych substancji we własnym zakresie. 7)Zarówno do odśnieżania jak i posypywania dróg należy używać sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP. 8)Miejsce i czas pracy (karty pracy) oraz rodzaj wykonanej usługi objętych przedmiotem umowy w danym dniu, na drogach gminnych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić: 1.w zakresie dróg miejskich pracownikowi Urzędu Miejskiego w Wieruszowie. Prace wykonane w godzinach popołudniowych i nocnych do godz. 8-ej dnia następnego. Karty pracy z realizacji przedmiotu umowy w dni ustawowo wolne od pracy, niedzielę i święta przekazane zostaną pracownikowi Urzędu pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach. 2.w zakresie dróg pozamiejskich (na terenie sołectw) sołtysowi wsi na terenie których wykonał usługę. 9)Wykonawca jest obowiązany zapewnić z Zamawiającym lub osobami przez niego wskazanymi kontakt telefoniczny za pośrednictwem telefonów komórkowych, stacjonarnych oraz poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 10)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, przy czym Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy wiążące polecenia; 11)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 12)Wykonawca obowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 100000,00 zł w całym okresie trwania umowy. 13)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 14)Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Komunalne S.A. w Wieruszowie,  ,  ul. Bareły 13,  98-400,  Wieruszów,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229997.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229997.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.