eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Dostawa i montaż sprzętu sportowego będącego wyposażeniem sali gimnastycznej inwestycji pn. Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Wąbrzeźno: Dostawa i montaż sprzętu sportowego będącego wyposażeniem sali gimnastycznej inwestycji pn. Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 35342 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski , ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6882745, 6882450 do 57, faks 056 6882759.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu sportowego będącego wyposażeniem sali gimnastycznej inwestycji pn. Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż sprzętu sportowego będącego wyposażeniem sali gimnastycznej inwestycji pn. Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie zgodnie z poniższym zestawieniem oraz załącznikiem nr 1 a do SIWZ. 1. Koszykówka - boisko główne. 1Konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym (składana w tył lub przód), certyfikat Polskiego Związku Koszykówki szt.2 2Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm szt.2 3Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o grubości 15 mm, na ramie metalowej szt.2 4Osłona dolnej krawędzi tablicy 105 x 180 cm szt.2 5Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi szt.2 6Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm szt.2 Elementy konstrukcji wraz z koszami należy dostarczyć od dnia 15.03.2009 - zgodnie z wytycznymi wykonawcy budowy po uprzednim uzgodnieniu. 2. Koszykówka - 2 boiska treningowe. 1Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, wysięg 120 cm, mocowana bezpośrednio do ściany lub słupa szt.4 2Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm szt.4 3Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o grubości 10 mm, na ramie metalowej szt.4 4Osłona dolnej krawędzi tablicy 105 x 180 cm szt.4 5Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi szt.4 6Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm szt.4 Elementy konstrukcji wraz z koszami należy dostarczyć od dnia 15.03.2009 - zgodnie z wytycznymi wykonawcy budowy po uprzednim uzgodnieniu. 3. Siatkówka - boisko główne. 1Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości kpl.1 2Tuleja montażowa słupka aluminiowego cynkowana ogniowo szt.2 3Rama podłogowa z deklem szt2 4Osłony słupków do siatkówki profesjonalne (gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na konstrukcji wzmacniającej) zapinane na rzepy kpl1 5Siatka do siatkówki turniejowa z antenkami, obszyta z czterech stron taśmą szt.1 6Wieszak na siatkę szt.1 7Stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do pisania szt.1 Tuleje oraz sprzęt należy dostarczyć od dnia 15.03.2009 - zgodnie z wytycznymi wykonawcy budowy po uprzednim uzgodnieniu. 4. Siatkówka - 3 boiska treningowe (poprzeczne). 1Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości kpl.2 2Tuleja montażowa słupka aluminiowego cynkowana ogniowo szt.6 3Rama podłogowa z deklem szt6 4Osłony słupków do siatkówki profesjonalne (gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na konstrukcji wzmacniającej) zapinane na rzepy kpl2 5Siatka do siatkówki czarna z antenką, wzmocniona taśmą szt.2 6Wieszak na siatkę szt.2 Tuleje oraz sprzęt należy dostarczyć od dnia 15.03.2009 - zgodnie z wytycznymi wykonawcy budowy po uprzednim uzgodnieniu. 5. Tenis ziemny - boisko główne. 1Słupki do tenisa profesjonalne aluminiowe owalne z wewnętrznym naciągiem siatki para1 2Tuleja słupka do tenisa ziemnego cynkowana ogniowo szt.2 3Rama podłogowa z deklem szt2 4Siatka profesjonalna do tenisa ziemnego z fartuchem szt.1 5Podpórki do gry singlowej para1 6. Badminton - 1 boisko. 1Stojak do badmintona przejezdny na kółkach z obciążnikiempara1 2Siatka do badmintona biała szt 1 7. Piłka ręczna - boisko główne. 1Bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe (2 x 3 m) z łukami składanymi, mocowane do posadzki na talerzykach, demontowalne para1 2Siatki do piłki ręcznej standard z piłkochwytem, grubość splotu siatki 2-3,5 mm para 1 3Montaż bramek do piłki ręcznej na hali para1 8.Piłka nożna halowa - boisko główne. 1Bramki do piłki nożnej 5 x 2 m, aluminiowe, profil 80 x 80 mm, z łukami składanymi mocowane do posadzki na talerzykach para1 2Siatka do bramki do piłki nożnej turniejowa 5 x 2 m grubość splotu 3,5-4 mm para1 3Montaż bramek do piłki nożnej na hali para 1 9.Drabinki gimnastyczne 1Drabinka gimnastyczna przyścienna 180 x 300 cm - podwójna szt15 2Montaż drabinki podwójnej (łącznie z elementami montażowymi) szt15 10. Piłkochwyty na ściany szczytowe. 1Siatka ochronna na ściany szczytowe o wymiarach 7 x 20 m - 2 sztuki, oczka 100 x 100 mm, gr. splotu 2-3 mm, kolor do wyboru niebieski, jasno zielony, zielony, żółty, czerwony, biały m2 280,0 2Montaż piłkochwytów na hali sportowej (łącznie z elementami montażowymi) m2 280,0 11. Drążek gimnastyczny wolnostojący - 1 komplet. 1Drążek gimnastyczny uniwersalny wolnostojący 2 - polowy, z regulacją wysokości poprzeczki co 10 cm kpl 1 2Tuleja montażowa drążka gimnastycznego szt3 3Rama podłogowa z deklem szt3 4Montaż tulei drążka gimnastycznego szt.3 12. Kotara grodząca z napędem elektrycznym - 2 sztuka (podział na 3 sektory). 1Kotara grodząca tkanina + siatka o wymiarach 7,5 x 20 m - 1 sztuka. Do wysokości 3,0 m materiał nieprzezroczysty lub przezroczysty, powyżej siatka o oczkach 10 x 10 cm. Kolor wg kolorów siatek i tkanin m2 300 2Konstrukcja do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary z napędem elektrycznym, mocowana bezpośrednio do dźwigara kpl2 3Elementy adaptacyjne do mocowania konstrukcji np.: między dźwigarami przy odleglości konstrukcji od dźwigara powyzej 1 m kpl2 4Moduł zdalnego sterowania silników wraz z pilotem i montażem 1 sztuka nz 1 silnik szt2 Elementy konstrukcji należy dostarczyć od dnia 15.03.2009 - zgodnie z wytycznymi wykonawcy budowy po uprzednim uzgodnieniu. 13. Tablica wyników sportowych profesjonalna - DTS 160 Profi 1Tablica wyników sportowych DTS 160 Profi, wymiary 220x 125 x 10 cm, sterowanie przewodowe, tablica główna (zegar-czas, wynik, set połowa, stan setów/faul, syrena), 2 osobne zegary 24 sek. 50 x 40 x 10 cm, pulpit sterowniczy + 2 manipulatory, wysokość cyfr 220 i 125 mm - widoczność 60 m Kpl1 2Montaż tablicy wyników kpl1 14. Wyposażenie szatni. 1Ławko-wieszak do szatni jednostronny, L=2 m - 10 sztuk m.b.20 15. Materace do ćwiczeń 1Materac gimnastyczny 200x120x120 cm szt.8 16. Skok w zwyż 1Materac gimnastyczny zeskokowy 300x200x50 szt.1 2Poprzeczka do skoku w zwyż - aluminiowa wraz ze stojakiem do skoku wzwyż (szkolnym) szt.1 17. Akcesoria magazynowe. 1Wózek na materace L=200 cm, B= 100 cm. Q max 250 kg. szt.1 2Regał magazynowy o wymiarach 200x100x40 cm, stelaż metalowy, półki z płyty szt.1 3Wózek na piłki zamykany H=100cm, LiB=70 cm szt.3 18. Wyposażenie gimnastyczne. 1Ławeczki gimnastyczne - dł. 4m, nogi drewniane szt.8 2Kozioł gimnastyczny z regulacją wysokości - pokrycie skóra naturalna kpl2 3Odskocznia gimnastyczna treningowa szt.2 4Równoważnia gimnastyczna dł. 3m niska szt.1 5Stół do tenisa na kółkach Tajfun Hobby na kółkach rekreacyjny szt.6 6Stojak na Badminton przejezdny na kółkach z obciążnikiem para1 7Siatka do Badminton zielona lub czarna szt.1 8Zestaw szkolny do unihokeja: 12 kijów + 12 piłek + 2 bramki młodzieżowe kpl1 9Siedzisko z oparciem z tworzywa sztucznego wraz z montażem szt. 160 10Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem - pokrycie skóra naturalna szt.4 UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Oferent zrealizował przedmiot zamówienia w uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych Sali gimnastycznej firmą SOLGRUD oraz z projektantem Sali firmą Miastoprojekt - Bydgoszcz. Elementy stałe mocowane do konstrukcji budynku należy dostarczać lub dokonywać montażu od II kwartału 2009 systematycznie w zależności od zaawansowania prac budowlanych zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem z wykonawcą budowy. Pozostały sprzęt powinien być dostarczony zamawiającemu nie wcześniej niż w III kwartale roku 2009 w którym to okresie przewidziano termin płatności za całość usługi. Przed złożeniem oferty wymagane jest dokonanie wizji lokalnej oraz konsultacji z wykonawcą robót budowlanych firma SOLGRUD celem ustalenia parametrów elementów mocujących przytwierdzanych bądź wmontowywanych do konstrukcji dachu, ścian i posadzek budynku. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu jakości dostarczonych materiałów - gwarancja 36 miesięcy. Wymagania dot. dostarczanego sprzętu: wydany wymagany prawem Certyfikat Zgodności z Normami Certyfikat Bezpieczeństwa B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę ogółem 2.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 4.2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1.w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1, 4.2.2.w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.2. 4.2.3.w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. i 4.1.4. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 5.1.W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.1. SIWZ należy przedłożyć: 5.1.1.wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 2 dostaw. W przypadku realizacji dostaw na rzecz Zamawiającego należy je ująć w wykazie; 5.1.2.dokumenty (min. 2 referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.2.W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.2. SIWZ należy przedłożyć: 5.2.1. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wraz z decyzją właściwego organu - wg załącznika nr 5 do SIWZ; 5.2.2. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wraz z decyzją właściwego organu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5.3.W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.3. SIWZ należy przedłożyć: 5.3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3.2.oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w pkt 5.4. oraz 5.5., zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.7. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, pok 218..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, (sekretariat pok. 130)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.