eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Zakup i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla Obornickiego Ośrodka Kultury w Obornikach Śląskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Ogłoszenie nr 353403 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.

Oborniki Śląskie: Zakup i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla Obornickiego Ośrodka Kultury w Obornikach Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335000 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Obornicki Ośrodek Kultury, krajowy numer identyfikacyjny 932284987, ul. Dworcowa  26, 55-120  Oborniki Śląskie, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3101251, faks 71 3101251, e-mail ook2005@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://kultura-oborniki.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://kultura-oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla Obornickiego Ośrodka Kultury w Obornikach Śląskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla Obornickiego Ośrodka Kultury w Obornikach Śląskich: 1) Trójdrożna kolumna aktywna, procesor DSP - szt. 4 2) Kolumna niskotonowa aktywna, LF 18", procesor DSP - szt. 8 3) Dwudrożna kolumna aktywna szerokopasmowa - monitor, procesor DSP - 6 szt. 4) Cyfrowa konsoleta miksująca, 32 wejścia, 25 tłumików - 1 szt. 5) Cyfrowy moduł wejścio-wyjściowy 32/16, stage box - 1 szt. 6) Mobilny przewód typu skrętka Cat.5e, złącza Ethercon, długość 50m - 1 szt. 7) Mikrofon instrumentalny, pojemnościowy małomebranowy- 4 szt. 8) Mikrofon instrumentalny, dynamiczny - 4 szt. 9) Mikrofon wokalowy, dynamiczny - 3 szt. 10) Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem handheld, kapsuła dynamiczna - 3 szt. 11) Zestaw bezprzewodowy z nadajnikiem body pack i pojemnościowym mikrofonem nagłownym - 4 szt. 12) Aktywny spliter antenowy, dystrybutor zasilania dla odbiorników stacjonarnych - 2 szt. 13) Zasilacz do splitera antenowego - 2 szt. 14) Uchwyty montażowe rack dla odbiorników oraz spliterów - 5 kpl. 15) Antena dookólna nadawczo-odbiorcza - 2 szt. 16) Wzmacniacz sygnału antenowego - 2 szt. 17) Aktywny, jednokanałowy symetryzator sygnału - 6 szt. 18) Pokrowiec materiałowy na zestawy aktywne trójdrożne - 4 szt. 19) Pokrowiec materiałowy na zestawy aktywne niskotonowe - 8 szt. 20) Pokrowiec materiałowy na zestawy aktywne monitorowe - 6 szt. 21) Skrzynia transportowa na cyfrową konsoletę foniczną - 1 szt. 22) Skrzynia transportowa na cyfrowy stagebox - 1 szt. 23) Skrzynia transportowa na okablowanie - 1 szt. 24) Statyw mikrofonowy wysoki, łamany - 8 szt. 25) Statyw mikrofonowy niski, łamany - 5 szt. 26) Przewód mikrofonowy XLRF-XLRM, 10 m - 10 szt. 27) Przewód mikrofonowy XLRF-XLRM, 6 m - 6 szt. 28) Przewód sygnałowy TRS mono, 6 m - 6 szt. 29) Okablowanie sygnałowe XLR-XLR dla zestawu nagłośnienia frontowego - 1 kpl. 30) Okablowanie sygnałowe XLR-XLR dla zestawu monitorowego - 1 kpl. 31) Okablowanie antenowe systemu bezprzewodowego - 1 kpl. wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. 3. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 5. Wykonawca jest zobowiązany posiadać autoryzowany serwis oferowanego systemu nagłośnienia i cyfrowych konsolet mikserskich lub posiadać podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 32342400-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT221898.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Audio Plus Sp. z o.o.,  ,  ul. Kolejowa 100 ,  05- 092 ,  Łomianki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 224302.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 224302.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224302.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.