eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego (1196 lamp) na terenie Gminy Tomaszów Maz. w latach 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Tomaszów Mazowiecki: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego (1196 lamp) na terenie Gminy Tomaszów Maz. w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 353325 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 724 64 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminatomaszowmaz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego (1196 lamp) na terenie Gminy Tomaszów Maz. w latach 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego (1196 lamp) na terenie Gminy Tomaszów Maz. w latach 2009-2010. Opis przedmiotu zamówienia: a) dokonywaniu przeglądu stanu technicznego sieci oświetlenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności sprawdzenia: - stanu widocznych części przewodów ich połączeń oraz osprzętu, sprawdzenie opisów obwodów w szafkach i tablicach sterowniczych, - stanu ochrony przeciwpożarowej i odgromowej, - stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych, - stanu opisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznakowania b) dokonywania pomiarów skuteczności ochrony od porażeń, c) wymianę niesprawnych źródeł światła z użyciem materiałów Wykonawcy, d) wymianę uszkodzonych elementów oświetleniowych ( np. wkładka topnikowa lampy, dławik, układ zapłonowy, oprawka źródła światła, zaciski w oprawie) z użyciem materiałów wykonawcy e) oględziny linii oświetleniowych, bieżące usuwanie stwierdzonych usterek i uszkodzeń, f) wycinki drzew i gałęzi, nie spełniających wymagań przepisów eksploatacji oświetlenia i normy na trasach linii napowietrznych oświetlenia z przewodami gołymi oraz na trasach linii napowietrznych z przewodami pełnoizolowanymi, g) kontrole stanu oświetlenia w porze świecenia, wykonywania nastawień i programowania urządzeń sterujących (ok. 100 szt.) wg. ustaleń z Zamawiającym h) dokonywanie okresowych kontroli stanu oświetlenia, oraz przedkładanie bieżącej informacji o stanie urządzeń oświetleniowych do Zamawiającego, i) usuwanie skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeżeli dotyczą oświetlenia ulicznego, w zakresie usunięcia uszkodzonych elementów i zabezpieczenia kabli, uzupełnienie zniszczonych opraw oświetleniowych w wyniku np. dewastacji (materiał Zamawiającego), j) lokalizacja i naprawa uszkodzonych odcinków linii kablowych oraz napowietrznych k) czyszczenie kloszy l) utylizacja żarówek i innych zużytych materiałów. Szczegółowy wykaz punktów oświetlenia ulicznego zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. (łącznie lamp 1196 szt. w tym 1169 szt-70W sodowe, 4 szt- 150W sodowe, 16 szt.- 250W rtęciowe, 4 szt- 250 W halogenowe, 3 szt- 400W- halogenowe) Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi się stosować do warunków Rejonowego Dyspozytora Ruchu, Zakład Energetyczny Łódź Teren, Rejon Tomaszów Maz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. tj. a) dysponują osobami posiadającymi aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) w zakresie dozoru i eksploatacji - ważne na dzień złożenia oferty. b) dysponują niezbędnym sprzętem - podnośnik montażowy z koszem. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655 z póżn. zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru (zał. nr 1) b/ oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru podanego w zał. nr 2 c/ aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, d/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca* -* pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Do realizacji zadania, należy wskazać min. 1 szt. podnośnik mechaniczny z koszem (w przypadku najmu, leasingu itp. należy załączyć stosowny dokument np. umowę) - zał. nr 4 do siwz. h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności* -* pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy wskazać osoby zajmujące się pracami eksploatacyjnymi oświetlenia wraz z udokumentowaniem posiadania uprawnień- aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) w zakresie dozoru i eksploatacji (min. po jednej osobie) - ważne na dzień złożenia oferty. zał. nr 3 do siwz. VI. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. W przypadku wykonawców składających wspólna ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w cz. V siwz lit. b,c,d. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 3. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w cz. V siwz lit. b,c,d. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V siwz lit. c i d, przedkłada dokumenty państwa obcego, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.