eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn.Budowa przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48a w Karpaczu sali sportowo - widowiskowej przyległej do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z obiektami towarzyszącymi, infrastrukturą techniczną, sieciami instala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Karpacz: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn.: Budowa przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48a w Karpaczu sali sportowo - widowiskowej przyległej do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z obiektami towarzyszącymi, infrastrukturą techniczną, sieciami instalacjami i zagospodarowaniem terenu w ramach Karkonoskiego Centrum Szkolenia Sportowego
Numer ogłoszenia: 35323 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, fax 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn.: Budowa przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48a w Karpaczu sali sportowo - widowiskowej przyległej do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z obiektami towarzyszącymi, infrastrukturą techniczną, sieciami instalacjami i zagospodarowaniem terenu w ramach Karkonoskiego Centrum Szkolenia Sportowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48a w Karpaczu sali sportowo - widowiskowej przyległej do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z obiektami towarzyszącymi, infrastrukturą techniczną, sieciami instalacjami i zagospodarowaniem terenu w ramach Karkonoskiego Centrum Szkolenia Sportowego. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje: - wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę sali sportowo - widowiskowej z zapleczem i widownią, - budowę łącznika z wejściem głównym do szkoły oraz sali sportowej, - budowa otwartego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy, - dostawę i montaż wyposażenia sportowego, - zagaspodarowania terenu, - budowę dróg pożarowych, placów manewrowych i miejsc postojowych, - budowę elementów małej architektury, - roboty towarzyszące, - przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego programem funkcjonalno - użytkowym wykonanym przez Zarządzanie i Samorządność Spółka z o.o. we Wrocławiu. Koszt zadania inwestycyjnegop: 7.799.702,78 zł brutto. Usługi Inżyniera Kontraktu obejmują: - Usługi w trakcie przygotowania realizacji inwestycji i przygotowania postępowania o zamówienie publiczne, do których należy zaliczyć opracowanie dokumentacji przetargowej na realizację zadania inwestycyjnego w trybie Projektuj - Buduj. - Usługi na etapie projektowania. - Usługi w trakcie realizacji i rozliczania na roboty - nadzór inwestorski: - pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami prawa budowlanego, w szczególności z zapisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). - Usługi w trakcie okresu zgłaszania wad. Inżynier Kontraktu odpowiedzialny jest za prowadzenie Kontraktu zgodnie z: - Prawem zamówień publicznych - Prawem budowlanym - Polskimi Normami i przepisami - dokumentacją techniczną - pozwoleniem na budowę - wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części kontraktu, - procedurami obowiązującymi przy realizacji kontraktów finansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 oraz instytucji zarządzającej i pośredniczącej w ramach programu regionalnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący co najmniej po jednej osobie, które posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonania zamówienia tj.: a) inżynier z uprawnieniami w specjalności architektonicznej - powinien posiadać uprawnienia projektowe bez ograniczeń, (należy dołączy kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby); b) inżynier - technik w specjalności w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, (należy dołączy kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby); c) inżynier - technik w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, (należy dołączy kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby); d) inżynier - technik w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, (należy dołączy kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby); e) specjalistę ds. finansowych, posiadający wykształcenie wyższe oraz doświadczenie przy realizacji współfinansowanych z budżetu państwa, środków przedakcesyjnych bądź funduszy strukturalnych (należy dołączyć oświadczenie określające zadanie w jakim brał udział i dane adresowe zamawiającego na rzecz którego było ono realizowane). 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który udokumentują uczestniczenie w co najmniej 1 procedurze rozliczania inwestycji finansowanej ze środków Unii Europejskiej o wartości minimum 5.000.000,- zł. (słownie: pięć milionów złotych) Należy dołączyć referencje, kopie umów itp. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy brali udział w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wyłonienie Wykonawcy robót, warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie przedstawi, iż opracował co najmniej 1 specyfikację, 7. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 8. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 9. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert. 10. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia-nie spełnia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, d) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g) wykaz opracowanych przez Wykonawcę specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wyłonienie Wykonawcy robót, określający zamawiającego, nazwę zadania oraz wartość zadania, warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie przedstawi, iż opracował co najmniej 1 specyfikację na wyłonienie wykonawcy robót, h) kserokopie wymaganych uprawnień, i) zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tych izb, j) oświadczenie określające zadanie w jakim brał udział specjalista ds. finansowych i dane adresowe zamawiającego na rzecz którego było realizowane, k) harmonogram płatności za realizację przedmiotu zamówienia, l) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.