eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadnia inwestycyjnego p.n.Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną w strefie przemysłowej w Dzierżoniowie (obok WSSE)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadnia inwestycyjnego p.n.: Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną w strefie przemysłowej w Dzierżoniowie (obok WSSE)
Numer ogłoszenia: 3530 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadnia inwestycyjnego p.n.: Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną w strefie przemysłowej w Dzierżoniowie (obok WSSE).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z jezdnią, chodnikiem i ścieżką rowerową długości 824,11 m ( od pkt. ozn. na mapie KM 0+646,75 do pkt. KM 1+470,86 )-w dokumentacji projektowej oznaczono jako III etap. 2) budowę oświetlenia ulicznego w zakresie montażu 30 szt. słupów oświetleniowych wraz z ułożeniem 590 mb kabla na realizowanym odcinku drogi j.w. 3) budowę sieci teletechnicznej dwutorowej O 100 mm długości 765 mb wraz z montażem 16 szt. studni kablowych na realizowanym odcinku drogi . 4) budowę sieci deszczowej O 315 mm dł. 295 mb wraz z przykanalikami O 150 mm, montażem 36 szt. wpustów deszczowych, 6 szt. studni DN 425 i separatora. 5) budowę ronda o śred. 40m, mostu z blachy falistej oraz dwóch przepustów o średnicach odpowiednio:1000mm i 800mm. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - przejęcie terenu budowy, - organizację zaplecza budowy, - zapewnienie dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, - uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót budowlanych jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF) - uzyskanie decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania ( np. zajęcie pasa drogowego) - wykonanie, zatwierdzenie i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu, - wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - przedłożenie zamawiającemu przed przystąpieniem do robót, uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach - uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2. warunek: wykonawca posiada doświadczenie w zakresie przebudowy, budowy lub remontu dróg o nawierzchni asfaltowej; wykazanie min. 2 robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 5.500.000,00 zł brutto każda oraz w zakresie przebudowy, budowy lub remontu mostów o rozpiętości min. 10 m; wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto, 3. warunek: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży mostowej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, kanalizacji deszczowej i teletechnicznej, 4. warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia(w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art. 26 ust. 3 ustawy Pzp ). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokument: wykazanie wykonania w/w 3 robót z podaniem nazwy zamawiającego lokalizacji obiektów, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć referencje lub protokół odbioru -wg załącznika B, 3. dokument: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -wg załącznika A; wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami. Należy dołączyć również zaświadczenie o wpisie do Izby Samorządu Zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. W przypadku wykazania osób w kolumnie nr 2 w załączniku A-wymieniona osoba jest zobowiązana do złożenia pisemnego zobowiązania, że będzie w dyspozycji Wykonawcy w zakresie pełnienia proponowanego stanowiska, 4. dokument: złożenie oświadczenia, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Klienta, st. A - Informacja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.