eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont zaplecza socjalnego oraz remont dachu i wymiana stolarki w budynku administracyjnym MPK Brzesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Brzesko: Remont zaplecza socjalnego oraz remont dachu i wymiana stolarki w budynku administracyjnym MPK Brzesko
Numer ogłoszenia: 35309 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Brzesku , ul. Głowackiego 67a, 32-823 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 6849430, faks 0-14 6849430.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpk.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zaplecza socjalnego oraz remont dachu i wymiana stolarki w budynku administracyjnym MPK Brzesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest: Remont zaplecza socjalnego wraz z wymianą wszystkich instalacji i wyposażenia oraz zmiana pokrycie dachu z obecnego pokrycie papą na pokrycie blachą powlekaną na konstrukcji drewnianej wykonanej według własnego projektu wraz z ociepleniem i wykonaniem instalacji odgromowej i orynnowania. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym oraz zmiana pokrycie dachu z obecnego pokrycie papą na pokrycie blachą powlekaną na konstrukcji drewnianej wykonanej według własnego projektu wraz z ociepleniem i wykonaniem instalacji odgromowej i orynnowania przy ul. Głowackiego 67a w Brzesku polegająca na: - wykonaniu robót rozbiórkowych wraz z usunięciem odpadów, - wykonanie w całości nowych instalacji w budynku socjalnym, - montaż stolarki i wyposażenia w budynku socjalnym, - montaż płytek w pomieszczeniach socjalnych i renowacja wszystkich ścian, - montaż stolarki w budynku administracyjnym, - wykonanie konstrukcji dachowych i pokrycia dachów w budynku socjalnym i administracyjnym wraz z ociepleniem i okuciami ścian szczytowych oraz wszystkich powierzchni kominów, - wykonanie instalacji odgromowej i orynnowania, - wykonanie robót towarzyszących Zestawienie powierzchni: ostatecznego pomiaru dokonuje oferent przez złożeniem oferty Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest kosztorysie inwestorskim nakładczym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3.800 zł. ( słownie trzy tysiące osiemset złotych 00/100) zgodnie z art. 45 upzp oraz ust 8 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; 1) Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej brutto za wykonanie zadania. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót określonego w przedmiarze. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz projekt umowy. 2) Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 5, 6 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.10 SIWZ. 3) Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy -prawo zamówień publicznych-i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy P.Z.P Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. oświadczenie uzupełniające w zależności od statusu prawnego wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (wymóg ten dotyczy jedynie wykonawców którzy składają wspólną ofertę). 5. oświadczenie o podwykonawcach ( załącznik nr 7 SIWZ). Składający ofertę podpisuje oświadczenie, że całe zadanie wykona siłami własnymi lub wypełnia tabele i podpisuje oświadczenie, że ma zamiar podzlecić część zamówienia podwykonawcom. Dla potwierdzenia spełnienia przez dostawców lub wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 5 niniejszej SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane lub dysponuje osobą z takimi uprawnieniami ( może to być np. kserokopia uprawnień i oświadczenie osoby z uprawnieniami, że w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę, podejmie ona obowiązki kierowania robotami w tej specjalności ). 3) aktualne zaświadczenie, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane (wymagane w podpunkcie 2) jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4) zestawienie wykonanych zadań podobnych w ciągu ostatnich pięciu lat - z którego wynika, że wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej trzy zadania o podobnym zakresie i wartości nie niższej niż 100.000,00 PLN każde. Wykazanie wykonania podobnych zadań powinno być przedłożone w formie wykazu podpisanego przez oferenta z podaniem rodzaju, zakresu i wartości wykonanych robót oraz z podaniem adresu i telefonu inwestora (sporządzonego wg załącznika nr 8 do SIWZ).Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności złożonej informacji. W przypadku nie udokumentowania wykonania przynajmniej trzech podobnych zadań lub złożenia niepełnych czy niewiarygodnych dokumentów które winny potwierdzać wykonanie podobnych zadań, oferta zostanie odrzucona.Za zadanie podobne uważa się wykonanie robót remontowych z remontem powierzchni dachowych. 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości / ważne 6 m-cy /; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie/ ważne 6 m-cy /; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy io zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.). W przypadku braku któregokolwiek dokumentu niniejszej specyfikacji, nie uzupełnienia ich w wyznaczonym terminie, lub gdy dołączony dokument nie spełnia wymogów zawartych w specyfikacji, oferta zostanie odrzucona. Jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów wynika, że wykonawca nie spełnia ustawowych wymogów by ubiegać się o zamówienie publiczne, zostanie on wykluczony z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ul. Głowackiego 67a - 32-800 Brzesko tel 0-14 68 49 430 / fax 0-14 66 49 430 w dniach pracy godz. od 7:00 do 9:30. e-mail; mpkbrzesko@vp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ul. Głowackiego 67a - 32-800 Brzesko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1. Obniżenie wartości umowy - w przypadku odstąpienia za zgodą obu stron umowy od wykonania części robót budowlanych, które obejmowało zamówienie a które ze względów ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych nie mogą lub nie muszą być wykonane i zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2. Wykonanie robót budowlanych zamiennych w przypadku zamiany za zgodą obu stron umowy takich części robót budowlanych, które obejmowało zamówienie a które ze względów ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych muszą być wykonane w zamiennej formie i nie wpłynie to w żaden sposób na podwyższenie wartość zawartej umowy i są one korzystne dla zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.